Su "Audi RS4" – kaip su vėju

Su "Audi RS4" – kaip su vėju

2009-09-12 23:59
Solidu: "Audi RS4" – stabilus, galingas ir saugus.
Solidu: "Audi RS4" – stabilus, galingas ir saugus. / Tomo Raginos nuotr.

Žinovams nereikia aiškinti, kas yra "Audi RS4". Architektas Gediminas Jurevičius nesipuikuoja, bet šypsosi: "Tie, kurie išmano apie automobilius, lenktyniauti nesiryžta."

Įkalbėjo draugas

48 metų vyras nepasiduotų provokacijai surengti lenktynes judrioje gatvėje. Jis lenktyniauja ir greitai važinėja tik specialiomis trasomis. Pabandytų nebent išskirtiniu atveju, nesukeldamas avarinės situacijos, tuščioje autostrados atkarpoje.

"Vos nusipirkęs automobilį norėjau išbandyti jo galimybes, pasidžiaugti. Dabar jau pripratau, – sako kaunietis. – Tiesa, šis pirkinys buvo netikėtas. Niekada neturėjau sportinio automobilio. Įkalbėjo draugas, išbandžiau jo senesnio modelio "Audi RS4", labai patiko, o nuvykęs į Vokietiją ir pamatęs mašiną susižavėjau."

2006-ųjų gruodžio mėnesio laidos "RS4" vis dar nenuvylė. Gediminas šypsodamasis prisipažįsta: "Jei ilgesnį laiką nevairuoju, iškart jaučiu palaimą įsėdęs į automobilį – pagaliau vėl poilsis!"

Keturi varomieji ratai, net 309 KW, variklio talpa – 4,2 litro, mechaninė greičių dėžė, benzinas. Šiame automobilyje turbūt yra viskas, ko reikia greitai, kokybiškai vairuoti.

Saugi ir patikima

"Audi RS4" aprūpintas naujos kartos "Quattro" sistema, turinčia asimetrinį-dinaminį galios paskirstymą visiems keturiems ratams bei besiblokuojantį tarpašinį diferencialą ("Torsen differential"), suteikiantį naujų savybių ir galimybių valdant automobilį.

Pakankamai sudėtingose situacijose, esant slidžiai kelio dangai arba būtinybei atlikti staigų manevrą, automobilį gali nesunkiai suvaldyti net vairuotojas, neturintis ypatingų įgūdžių.

"Labai stabili, saugi mašina, gerai valdoma, stabdo akimirksniu – sustoja kaip įbestas kuolas, – gyrė automobilį architektas. – Jis tarsi prilipęs prie kelio. Ne kartą važiuodamas žvyrkeliu ar slidžiu keliu pajutau jo privalumus. Jautiesi tarsi vairuotum sportinį ralio automobilį."

Vokietijoje pirktas "Audi RS4" buvo visiškai sukomplektuotas. G.Jurevičius šypsosi: "Tačiau televizoriaus neišbandžiau. Man jo nereikia! Saugumo sumetimais važiuojant jis išsijungia, juolab nėra būtinybės jį žiūrėti sustojus."

Avarijos kaltininkė – karvė

Nuo 18 metų vairuojantis G.Jurevičius šypsodamasis prisimena pirmąjį automobilį – žiguliuką ir žavisi antruoju – "Opel Record": "Po "Žiguli" "Opel" su 2 litrų varikliu buvo fantastika!"

Geriausi, tačiau patys skaudžiausi prisiminimai, spalio mėnesį 49-ąjį gimtadienį švęsiantį vyrą sieja su penktos laidos BMW. Plačiai nuskambėjusios avarijos kaltininkė buvo nakties tamsoje į kelią išėjusi karvė. Ją užkliudė ir avariją patyrė ne vienas automobilis, o G.Jurevičius po sunkios traumos turėjo ištverti operacijas.

Saugumas, galingumas, stabilumas. Šias automobilių savybes vertina architektas. Su jomis pasižyminčiu "Audi RS4" nelaimingų atsitikimų neįvyko.

Automobilis nenuvylė ir ilgoje kelionėje po Europą į Vokietiją, Prancūziją, Didžiąją Britaniją, stabiliai važiavo ir Alpių keliais. 100 kilometrų "Audi RS4" sunaudoja apie 10–15 litrų benzino.

Išbandė 283 km/val. greitį

"Audi RS4" maksimali greičio padala rodo 310 km/val. Kokį galingo automobilio greitį išbandė žinomas architektas?

Gediminas šypsosi: "Kartą specialioje trasoje trise važiavome 283 km/val. greičiu. Ne, mašinoje moterų nebuvo. Šiame automobilyje, net ir viršijus 250 km/val. greitį, nėra greičio ribojimo."

Ir? Na, neslepia G.Jurevičius, 310 km/val. – tai tas pats, kaip ir 180 km/val. greitis. Važiuodamas šiuo automobiliu greičio nejauti. Tvirtai laikai itin patogų, nukirstą "Lamborghini" vairą ir mėgaujiesi."

Koks jausmas važiuoti "Audi RS4"? "Važiuodamas šiuo automobiliu jautiesi tarsi skristum su vėju!" – paaiškino architektas.

Dar viena funkcija

"Ir po trejų metų automobilyje nesijaučia triukšmo, jokio džeržgėjimo, detalės nebarška, jis – tarsi naujas", – patenkintas pirkiniu G.Jurevičius.

Tiesa, beveik visi keleiviai kritikuoja sportines mašinos sėdynes. Tačiau jos reguliuojamos pagal kiekvieno žmogaus svorį ir kūno matmenis. "Apspaudžia ir sėdmenis, ir šonus. Važiuodamas neiškrisi, užtai pasijusi tarsi lenktyniniame automobilyje", – kalbėjo G.Jurevičius.

Architektas patenkintas ir neseniai atrasta funkcija: dieną jam nereikia įjungti kitus vairuotojus akinančių "ksenonų". "Mano mašinoje, – kalbėjo Gediminas, – yra nedidelės lempos, kurios praktiškai neeikvoja energijos ir kuro, šviečia, bet nespigina."

"Audi RS4" integruotame šešių diskų muzikiniame grotuve G.Jurevičius visuomet vežiojasi "Geros muzikos klubo", bliuzo, "Queen", "Rolling Stones", "Deep Purple" garso įrašus.

Ar klausantis roko staiga kelią perbėgus juodai katei Gediminas tris kartus nusispjauna? Kauno "Akropolį" projektavęs architektas nusijuokė: "Juoda katė ne kartą perbėgo kelią, ir nieko nenutiko. Manau, kad katės turi saugotis vairuotojų, o ne jie – kačių."

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų