Partijos renkasi reklamos agentūras rinkimų kovai Pereiti į pagrindinį turinį

Partijos renkasi reklamos agentūras rinkimų kovai

2016-03-16 08:13
BNS inf.
Partijos renkasi reklamos agentūras rinkimų kovai
Partijos renkasi reklamos agentūras rinkimų kovai / A. Ufarto/BFL nuotr.

Netrukus bus duotas oficialus rinkimų startas ir intensyviai šiuo metu dėliojamos komunikacijos strategijos išvys dienos šviesą – mažesnės partijos sėkmę bandys nusikalti savo rankomis, o didieji pasirašo bendradarbiavimo sutartis su komunikacijos, planavimo ir reklamos agentūromis.

Kaip rašo dienraštis „Verslo žinios“, Tėvynės sąjunga-Lietuvos krikščionys demokratai praneša, kad per šiuos rinkimus dirbs su reklamos agentūra „DDB Vilnius“ ir žiniasklaidos planavimo agentūra „Open agency“. Lietuvos socialdemokratų partija patikina, kad šiuo metu bendradarbiauja su komunikacijos agentūra „PR Service“, tačiau pabrėžia, jog klausimas, ar ji talkins ir per rinkimus, tebėra atviras.

Darbo partija teigia bendradarbiaujanti su konsultacijų įmone „Pergalės strategijos“, o per rinkimus, kaip ir pernai, greičiausiai šiai partijai talkins ir ryšių su visuomene agentūra „Maniac“. Liberalų sąjūdis tarp šiemetinių partnerių įvardija žiniasklaidos planavimo agentūrą „Media House“. „Tvarkos ir teisingumo“ partija tvirtina dar besirenkanti, o likusios mažesnės partijos planuoja verstis be komunikacijos agentūrų pagalbos.

Seimo rinkimai vyks spalį.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra