Grotuvų gamintojai kratosi atsakomybės
Elektroninės technikos gamintojai neatsako už savo prekes.
Už 444 litus įsigijęs „Creative ZEN V“ MP3 grotuvą klaipėdietis Tomas buvo šokiruotas.
Naudojimo instrukcijos pabaigoje rado skiltį „Perspėjimas“.
Joje parašyta: „Creative“ jokiu atveju nėra atsakinga už tiesioginius, netiesioginius, specialiuosius ar pasekminius nuostolius, padarytus bet kuriam žmogui dėl „Creative“ neapdairumo. „Creative“ taip pat neatsako už dėl įrenginio prarastą pelną, santaupas, pajamas ar duomenis bei už negalėjimą pasinaudoti produktu, net jei apie tokių nuostolių galimybę „Creative“ buvo pranešta iš anksto. Kai kuriose šalyse neleidžiamas atsakomybės atėmimas arba ribojimas dėl atsitiktinių arba pasekminių nuostolių, todėl čia išvardyti apribojimai jums gali būti netaikomi“.
Įrenginiui pardavėjas suteikė vienų metų garantiją.
„Labai keistas pareiškimas, niekada anksčiau neteko tokio girdėti. Parašyti gamintojai gali daug ką, bet įstatymai visada yra viršesni. Jokios papildomos sąlygos negali apriboti įstatymo numatytų pirkėjo teisių“, - sakė Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos paslaugų kontrolės skyriaus vyriausioji valstybinė inspektorė Vita Šauklytė.
Vartotojų teisių gynimo įstatyme rašoma, kad, kai prekės kokybės garantijos terminas trumpesnis nei 2 metai ir prekės trūkumai nustatyti pasibaigus garantijos terminui, tačiau nepraėjus daugiau kaip 2 metams nuo prekės įsigijimo dienos, pardavėjas atsako už prekės trūkumus, jeigu vartotojas įrodo, kad trūkumai atsirado iki prekės įsigijimo arba dėl iki prekės įsigijimo atsiradusių priežasčių, už kurias atsako pardavėjas.
Vartotojas turi pranešti pardavėjui apie prekės trūkumą per 2 mėnesius nuo tos dienos, kai jis pastebėjo trūkumą.
Dėl buitinės technikos ir kitų elektros prietaisų pardavėjų veiksmų skundžiamasi dažniausiai.
Naujausi komentarai