Į paslaugų sąrašą „Radisson SAS“ įtraukė dar vieną – sveikatą Pereiti į pagrindinį turinį

Į paslaugų sąrašą „Radisson SAS“ įtraukė dar vieną – sveikatą

2005-02-15 09:00

Į paslaugų sąrašą „Radisson SAS“ įtraukė dar vieną – sveikatą

Nuo sveiką gyvenseną propaguojančių Vakarų neatsilieka ir Klaipėdos viešbučio „Radisson SAS“ virėjai. Vos prieš keletą dienų uostamiesčio gurmanams jie pristatė naują valgiaraštį, kuriame dominuoja patiekalai iš sveikų produktų.

Tačiau viešbutis neatsižada ir savo tradicinių, klaipėdiečių ir miesto svečių jau pamėgtų paslaugų – čia vis dar galima atšvęsti šeimos šventę, užsisakyti iškylą gamtoje net tūkstančiui svečių ar paskanauti paprasčiausios pusryčių kiaušinienės.

Siekdami patenkinti vis labiau sveikata besirūpinančių klientų norus, „Radisson SAS“ virėjai sukūrė specialų valgiaraštį, kuriame net keturiasdešimt procentų visų patiekalų skirti sveikuoliams. Užsienyje ne kartą stažavęsis virtuvės šefas Andrius Tiknius pasakojo, kad naujame meniu yra ir iš prabangių importuotų, ir iš pamėgtų vietinių produktų pagamintų patiekalų.

Viešbučio restorano klientams siūloma paskanauti kitų Klaipėdos restoranų valgiaraščiuose nesutinkamų putpelių, žąsies krūtinėlės, triušio kepenėlių ar net iš Naujosios Zelandijos atgabentos elnio nugarinės. Pastaroji patiekiama su prancūziškomis ančių kepenėlėmis bei kaštonais ir per pusantros savaitės nuo debiuto valgiaraštyje jau susilaukė neįtikėtino smalsiųjų gurmanų susidomėjimo.

„Stengiamės, kad mūsų valgiaraštis nesidubliuotų su kitų restoranų pasiūla. Norime būti ir originalūs, ir paprasti. Be to, „Radisson SAS“ virtuvės arkliukas – ne tik kokybė, bet ir šimtaprocentinis higienos reikalavimų paisymas“, - tikino A.Tiknius. Viešbučio virtuvėje visi septyni profesionalūs virėjai dėvi vienkartines pirštines bei kepuraites. Net sriubos čia yra verdamos specialiai kiekvienam klientui, nes ilgai laikyti išvirtą sriubą nesveika ir nehigieniška.

Viešbučio restorano vadovė Audronė Tikniutė skaitytojams priminė, kad „Radisson SAS“ restorano paslaugų spektras yra išties didelis. „Restorane organizuojame šeimos šventes – jubiliejus, krikštynas, vestuves. Taip pat viešbutyje organizuojamos konferencijos, kurių dalyvių skaičius gali siekti net šimtą. Rengiame ir banketus, furšetus tiek klientų patalpose, tiek gamtoje ar net laivuose. Maistą gaminame vietoje, turime unikalią kepimo įrangą – šventėje galime iškepti net didžiulį jautį“, - tvirtino A.Tikniutė.

Pasak restorano vadovės, atstumas „Radisson SAS“ komandai – jokia problema. Smagius banketus jai teko rengti net Vilniuje bei Naujojoje Akmenėje.

A.Tikniutė sakė, kad aukštas aptarnavimo restorane lygis – tai ir geros vadybos nuopelnas. „Personalas dirba po aštuonias valandas, nenuvargsta, todėl klientus aptarnauja su natūralia šypsena. Tai yra itin svarbu. Ypatingą dėmesį skiriame specialistų tobulėjimui ir gerai savijautai darbe: nuolat rengiame apmokymus, palaikome teigiamą mikroklimatą kolektyve“, - aiškino A.Tikniutė.

Viešbučio atstovė tikino, kad miestelėnų nuomonė apie gigantiškas „Radisson SAS“ restorano kainas yra kiek perdėta. „Nors siūlome aukščiausios klasės turtingiausią Klaipėdoje pusryčių meniu, viešbučio kavinėje jau nuo šeštos ryto galima paskanauti ir elementariausių patiekalų už juokingą kainą. Pavyzdžiui, lietiniai ar naminė kiaušinienė ankstyvam klientui kainuos vos kelis litus“, - sakė „Radisson SAS“ restorano vadovė.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų