Kam pasiskųsti dėl brokuotos prekės?

Kam pasiskųsti dėl brokuotos prekės?

2004-03-16 09:00

Vartotojų teisės

Kam pasiskųsti dėl brokuotos prekės?

Dauguma Klaipėdos vartotojų nežino, kur kreiptis įsigijus netinkamą prekę, patyrus blogos kokybės paslaugas. Dažnai apgauti vartotojai teisingumo ieško žiniasklaidoje. Vakar apie tai kalbėta spaudos konferencijoje, skirtoje Tarptautinei vartotojų gynimo dienai. Ją organizavo Vakarų Lietuvos vartotojų federacija.

Rengėjai konstatavo, kad vartotojų informavimas apie jų teises Klaipėdoje yra užuomazgos būsenos. Uostamiestyje veikia penkios valstybinės institucijos, turinčios ginti vartotojų teises įvairiose srityse. Rengėjai informavo apie “600 sekundžių” akciją, kurios metu moksleiviai sužinos apie vartotojus ginančius įstatymus.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų