Dienos rūpestis
Kas grąžins pinigus už nutrauktą kelionę?
Vakar apie 9 valandą Herkaus Manto ir S.Daukanto gatvių sankryžoje priešais šviesoforą sugedo antrojo maršruto autobusas. Atsidarė durys, ir keleiviai pradėjo lipti iš autobuso. “Kaip tokiu atveju turėčiau elgtis, – klausė šio autobuso keleivis Artūras S. – Jeigu autobuse būtų konduktorius, jis grąžintų pinigus už bilietą.” Kas ir kaip grąžina pinigus dabar, kai nebėra konduktorių, o bilietus tvarko viešoji įstaiga “Klaipėdos keleivinis transportas”? Ši įstaiga koordinuoja visų trijų miesto autobusų parkų – vieno municipalinio ir dviejų privačių – keleivių vežimą. Kieno sąskaita keleiviai tęsia kelionę?
“Klaipėdos keleivinio transporto” direktorius Gintaras Neniškis sakė, kad šio maršruto autobusas priklauso autobusų parkui “Pajūrio autobusai”. “Su bilietu, pažymėtu sugedusiame autobuse, galima važiuoti kitu to paties maršruto autobusu, vykstančiu ta pačia kryptimi, prieš tai paprašius vairuotojo pasirašyti ant bilieto ir nurodyti datą, laiką bei autobuso numerį, - teigė G.Neniškis. – Tokiu atveju kontrolieriams reikia pateikti bilietą, pažymėtą sugedusiame autobuse. Kontrolieriai privalo nebausti sulūžusio autobuso keleivių, persėdusių į kitą to paties maršruto autobusą. Tai nurodyta keleivių ir bagažo vežimo taisyklėse. O dėl bilietų grąžinimo – tokios tvarkos dar nėra. Manau, kad jeigu keleivis bilietą pirko iš autobuso vairuotojo, šis negali grąžinti jam pinigų už bilietą, nes už bilietus atsakinga mūsų įstaiga. Visus ginčytinus klausimus keleiviai turi pranešti man asmeniškai.”
Remiantis vartotojų teisės normomis, dėl vežėjo kaltės nutrauktą kelionę galima vertinti kaip keleiviui nesuteiktą paslaugą. O pinigai už brokuotą prekę privalo būti grąžinami pirkėjui.
Naujausi komentarai