Incidentas
Maištas kelte
Šeštadienį jūrų keltas “Kaunas”, priklausantis AB “Lisco Baltic Service” ir nuo balandžio 17 dienos dirbantis Klaipėdos-Karlshamno linijoje, pagal tvarkaraštį turėjo 22 valandą išplaukti į reisą į Švediją. Tačiau laivas nuo Tarptautinės jūrų perkėlos krantinės galėjo atsišvartuoti tik 23.10 val. Keltą sulaikė sunkvežimių vairuotojai, nepatenkinti maitinimo režimu” Kaune”.
Jau įvažiavę į krovinių denį, sunkvežimių vairuotojai iš laivo administracijos sužinojo, kad vakarienės jie negaus, 8 valandą ryto jiems duos tik pusryčius. Perspektyva naktį praleisti alkaniems nepatiko vairuotojams, kilo spontaniškas streikas.
“Sunkvežimius užvairavome ant aparelės, kad kelto įgula negalėtų jos pakelti, ir taip sulaikėme reisą, kol bus išspręstas mūsų maitinimo klausimas. Mums sakė, kad galime rinktis: arba vakarienė šeštadienį, arba pietūs sekmadienį, nes transporto įmonės keltų bilietus vairuotojams dažniausiai perka su dviejų kartų maitinimu. LBS konkurentai, kompanija “Scandline”, Liepojos-Karlshamno linijoje vairuotojus maitina tris kartus, o “Kaune” už vakarienę siūlo mokėti 28 Lt”, - piktinosi vairuotojai, šeštadienio vakare paskambinę “Klaipėdai”.
Incidentas baigėsi po valandos, kai su streikuotojais, kurių buvo maždaug 40, susitiko kapitonas Leontijus Jemeljanovas ir pažadėjo, kad jie gaus ir vakarienę, ir pietus.
“Valandą trukusį vėlavimą teks kompensuoti trumpesniu stovėjimu Švedijoje. Mūsų žiniomis, nepatenkintų vairuotojų buvo apie 20. Konfliktas kilo todėl, kad vieni reikalavo vakarienės, kiti - pietų, o bendros nuomonės nebuvo.
Apskritai vairuotojų pretenzijos turi būti reiškiamos ne laivo savininkui, bet transporto įmonių vadovams: kiek jie moka, už tiek vairuotojus ir maitiname. Esame pasirengę juos maitinti ir tris kartus, tačiau, suprantama, ne savo sąskaita, nors tai teko daryti šiame reise. Pastebėsiu, kad iki incidento šeštadienį vairuotojų skundų dėl maitinimo negaudavome. Aiškinsimės, galbūt šeštadienio reisuose siūlysime arbatos”, - sakė LBS krovinių rinkodaros vyresnysis vadybininkas Arūnas Urbonas.
Galbūt šeštadieninio incidento “Kaune” šaknys slypi paaštrėjusioje konkurencijoje tarp Klaipėdos-Karlshamno ir Liepojos-Karlshamno linijų: konkurentai per vairuotojus bando paveikti transporto įmones, kurios iš Liepojos linijos perėjo į Klaipėdos.
Naujausi komentarai