Pasak švietimo viceministro Jono Petkevičiaus, dirbtinis intelektas sparčiai keičia mokymosi ir mokymo procesą, mokytojo vaidmenį, todėl mokykloms reikia pagalbos.
„Būtina sukurti DI diegimo kokybės užtikrinimo sistemą, kuri apimtų teisinę bazę, pagalbos priemones mokykloms, taip pat ir įrankius, mažinančius administravimo naštą. Prieš rugsėjį pateiksime tvarką dėl DI naudojimo, taip pat bent vieną pavyzdinį DI naudojimo įrankį“, – pranešime cituojamas J. Petkevičius.
Pirmame susirinkime ketvirtadienį, pasak ŠMSM, darbo grupė aptarė veiksmų plano kryptis ir iškėlė prioritetą mokykloms sukurti vienodą DI naudojimo tvarką.
Taip pat diskutuota apie kitas darbo grupės kryptis – mokytojų skaitmeninių kompetencijų tobulinimą, DI įrankių krepšelio arba vieno pavyzdinio modelio naudojimą mokyklose.
Darbo grupę sudaro ŠMSM, Ekonomikos ir inovacijų ministerijos, Inovacijų ir Nacionalinės švietimo agentūrų, mokyklų asociacijų, universitetų, skaitmeninių technologijų ir dirbtinio intelekto asociacijų, Vilniaus miesto savivaldybės atstovai.
Naujausi komentarai