Rinkimų agitacijos kampanijai - draudimų apynasris

Rinkimų agitacijos kampanijai - draudimų apynasris

2007-01-25 09:00

Rinkimų agitacijos kampanijai - draudimų apynasris

Nors partijos jau senokai reklamuoja save ir pliekia oponentus, oficiali savivaldybių tarybų rinkimų agitacijos kampanija prasidės rytoj.

Kiekviena partija, jei jos kandidatai balotiruojasi į visas savivaldybių tarybas, rinkimų agitacijai galės išleisti per penkis milijonus litų.

Pasak Vyriausiosios rinkimų komisijos pirmininko Zenono Vaigausko, Klaipėdoje kiekviena partija už jos kandidatų sąrašo reklamą gali išleisti po 280 tūkst. litų - apie du litus vienam rinkėjui. Uostamiestyje - 141 tūkst. 882 rinkėjai.

Pasak Z.Vaigausko, rinkimų agitacijos kampanijos metu ir rinkimų dieną draudžiama tiesiogiai ar netiesiogiai pirkti rinkėjų balsus dovanomis ar kitokiu atlygiu.

Koncertai, vakaronės, spektakliai, kitos partijų nupirktos pramogos rinkėjams - draudžiamos, nes tai yra netiesioginis rinkėjų papirkinėjimas.

Anot Z.Vaigausko, partijos rinkėjams gali dalinti tik spausdintą medžiagą, lipdukus, ženkliukus, skirtus rinkimams.

Vyriausioji rinkimų komisija už rinkėjų papirkinėjimą gali apygardos rinkimų rezultatus pripažinti negaliojančiais.

Klaipėdos miesto apygardos rinkimų komisijos pirmininkas Šarūnas Tamulis sakė, kad prie kiekvienos iš 55 Klaipėdos rinkimų apylinkių bus padaryti stendai. Vienai partijai bus skirta A2 lapo formato dydžio vieta. Kitur išorinė reklama draudžiama. Už pažeidimą grės administracinė atsakomybė“, - teigė Š.Tamulis.

Anot jo, kiekvienai kandidatų sąrašus keliančiai partijai nemokamai skiriama ne mažiau kaip po 20 minučių televizijos ir po 20 minučių radijo laiko. „Agitaciją komercinėse visuomenės informavimo priemonėse riboja tik rinkimų specialių sąskaitų dydis“, - sakė Š. Tamulis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų