Pažeidėjai prie pervažos atėmė žadą: ačiū Dievui, kvailiams bent gyvybes pasisekė išsaugoti! | KaunoDiena.lt

PAŽEIDĖJAI PRIE PERVAŽOS ATĖMĖ ŽADĄ: AČIŪ DIEVUI, KVAILIAMS BENT GYVYBES PASISEKĖ IŠSAUGOTI!

  • 9

Prie geležinkelio pervažos Kybartuose užfiksuoti Kelių eismo taisykles (KET) pažeidę vairuotojai internautus paliko be žado.

Vaizdo įrašu, kuriame matyti per raudonai mirksintį semaforą pravažiuojantis krovininis ir lengvieji automobiliai, pasidalyta feisbuko grupėje „Reidas TV“.

Čia aprašoma eismo situacija, užfiksuota Kybartuose. „Ar raudonas semaforas nieko nereiškia? Traukinys ką tik pravažiavo, sustojo, ir tuoj pajudės atbulas. Štai ką reiškia tas signalas. Eismas draudžiamas, o mes?“ – rašė autorius.

Po įrašu netrukus prasidėjo kontraversiška diskusija – vieni puolė kritikuoti tokį neatsakingą vairuotojų elgesį, kiti – užtarė.

„Na, o paskui, kai nukala, tada jau visi kalti, tik ne aš. Na, jei paklius, kur reikia, baudų gaus normaliai. Aš nesuprantu, kas tiems žmonėms yra, – ar jie tiek buki, ar visiems tiek nesvarbu?“ – plūdo Algis. „Va, čia tai neblogai pavarė, – dabar kiek vairuotojų be teisių liks“, – spėliojo Gediminas. „Ačiū Dievui, kvailiams bent gyvybes pasisekė išsaugoti“, – piktai rėžė Rasa. „Kaip vairavimo teorijos mokytojas pasakytų: „Privažiuoji prie pervažos, atsidarai langą ir išmeti vairuotojo pažymėjimą, nes tau jo jau nebereikės“. Nei juoktis, nei verkti“, – svarstė Monika.

„Dešinėje yra pervažos postas, kai sugenda šviesoforas arba sugenda šilumvežis lieka degti šviesoforas raudonai. Pervažos darbuotojas, susiderinęs su stoties budėtoju, atitinkamu ženklu parodo, kad galima važiuot degant raudonam šviesoforo signalui... Bėda čia šita pervaža. Pirmas stovintis prie šviesoforo greičiausiai nematė pervažininko rankinių signalų...“ – spėjo Romanas. „Niekas per tą pervažą taip nevažinėja savavališkai – nebesvaikit jau. Dažnai būna dėl gedimų ar taisymų darbuotojai su lazdele praleidžia važiuoti! Neskleiskit nesąmonių“, – antrino Giedrė.

„Traukinys pervažą kirto, šviesoforas tebedega, taigi šviesoforas rodo nesąmones. Arba sugedęs, arba Lietuvos geležinkeliai nesugeba susitvarkyti su infrastruktūra. Bet kuriuo atveju, šviesoforas raudonas būti neturėjo“, – pastebėjimą išsakė Giedrius. „Pačiam buvę taip: pravažiavo traukinys, sustojo ant jutiklio, ir liko signalas, ir užkarda. Išlipęs mašinistas pamojavo, kad važiuočiau, kol jie vagonus prisikabins, ir tiek žinių“, – patirtimi dalijosi Andrius. „Na, gal ir tikėtinas variantas, kad davė signalą – važiuoti. Na, tiek asilų tikrai nebūtų“, – vylėsi Linas.

Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekse (ANK) nurodoma, kad įvažiavimas į geležinkelio pervažą esant draudžiamam šviesoforo ar pervažos budėtojo signalui arba kai užtvaras yra nuleistas ar pradeda leistis, užtraukia baudą vairuotojams nuo 180 iki 280 eurų.

Už šio straipsnio 1 dalyje numatytą administracinį nusižengimą privaloma skirti teisės vairuoti transporto priemones atėmimą nuo dviejų iki šešių mėnesių.

Rašyti komentarą
Komentarai (9)

ar ne

blogiausia ,kad asilu Lietuvoje sparciai daugeja....................

ai

valiooooooo-atostogos!

klp

jo, negerai, bet ... kai 10 minuciu nevyksta jokio veiksmo ir tu turi stoveti ir rukyti... ??? kas belieka...isvys tokiu pervazu neturi buti,
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS