Kinijoje „Maserati“ savininkas rado originalų būdą, kaip pareikšti nepasitenkinimą Italijos gamintojo serviso paslaugomis.
Remiantis vietos žiniasklaidos pranešimais, verslininkas įvažiavo į centrinę miesto dalį, išlipo iš automobilio ir ėmė kuoka daužyti savo prabangų „Quattroporte“ automobilį. Savininkui prireikė vos keleto minučių, kad išdaužytų visus stiklus, sudaužytų žibintus, radiatoriaus groteles bei aplamdytų kėbulą.
Pasak automobilio savininko, taip pasielgti jį paskatino serviso darbuotojai, kurie nesuteikė tinkamų paslaugų prabangiam sedanui prižiūrėti. Kiekvieną kartą po susitikimo su jais kinietis likdavo daugiau ar mažiau nepatenkintas. „Maserati“ automobilį kinietis vairuoja nuo 2011-ųjų.
Beje, nepatenkinto „Quattroporte” savininko idėja nėra nauja. Prieš trejetą metų tokiu būdu nepasitenkinimą „Lamborgini“ bei „Ferrari“ automobilių servisu pareiškė du kiniečiai.
Naujausi komentarai