„Volvo Trucks“ pristato naujos kartos dyzelinius variklius, kurie pasižymi ypač mažu oro teršalų emisijos lygiu. Per pastaruosius du dešimtmečius „Volvo“ sunkvežimiai tapo 100 kartų švaresni.
„Dabar oro teršalų kiekį pavyko sumažinti taip, kad mes artėjame prie ilgalaikio tausojamojo lygio, - sako „Volvo Trucks“ aplinkosaugos skyriaus pareigūnas Lars Mårtensson. - Todėl mes visą dėmesį galime skirti tolesniam degalų sąnaudų mažinimui ir mūsų sunkvežimių klimatui daromo poveikio ribojimui.“
Jo teigimu, jau dabar dyzelinu varomas sunkvežimis labai taupiai naudoja degalus. Palyginus su įprastu keleiviniu automobiliu, 40 tonų „Volvo“ autotraukinys sunaudoja tik penkis kartus daugiau degalų, nors jis gabena 20 kartų didesnį svorį.
Emisijos lygis tapo žymiai mažesnis, be to, taip pat maždaug 20 proc. sumažėjo degalų sąnaudos ir anglies dvideginio emisija. „Volvo Trucks“ tikslas yra šią tendenciją išlaikyti ir degalų sąnaudas kasmet vidutiniškai sumažinti bent vienu procentu.
Naujausios kartos „Volvo“ varikliai yra patys ekonomiškiausi ir švariausi. „Volvo“ variklių konstruktoriams pavyko užtikrinti optimalias degimo sąlygas ir sukurti veiksmingą išmetamųjų dujų apdorojimo sistemą, todėl variklis pasižymi mažu emisijos lygiu ir nedidelėmis degalų sąnaudomis. Sunkvežimyje, kuriame sumontuotas populiariausias 13 litrų variklis ir „Volvo I-Shift“ automatizuota pavarų perjungimo sistema, degalų sąnaudos ir išmetamo anglies dvideginio kiekis sumažėjo beveik 3 proc. Kiti varikliai irgi tapo akivaizdžiai ekonomiškesni. Išmetamųjų oro teršalų kiekis atitinka šį rudenį įsigaliosiančio naujo bendro Europos standarto „Euro 5“ reikalavimus. Taip pat siūlomi keli EEV normas atitinkantys naujųjų „Volvo“ variklių variantai. Šiame neprivalomame reglamente numatomas dar mažesnis leidžiamas suodžių ir kietųjų dalelių kiekis ir jį vietinės institucijos gali taikyti siekdamos paskatinti rinktis aplinkai mažiau kenksmingas transporto priemones.
„Atnaujinus visą mūsų variklių gamą šie patobulinimai turės didelį poveikį ir bus labai naudingi aplinkai, - sako L.Mårtensson. - Be nuolatinio mūsų dyzelinių variklių tobulinimo, mes taip pat investuojame didelius išteklius kurdami hibridines transporto priemones ir kitas technologijas, kurios galėtų iš esmės sumažinti degalų sąnaudas ir klimatui daromą poveikį.“
Naujausi komentarai