Upiniam ratais varomam garlaiviui yra beveik 130 metų. Luke Carpenter teko įdėti tikrai daug darbo, kad jis atgytų ir vėl galėtų plaukti.
„Buvau sau pasižadėjęs niekada neturėti medinio ir garu varomo laivo – arba viena, arba kita. Abu šie dalykai reikalauja daug darbo, bet ėmiau ir padariau“, – pasakojo laivo savininkas L. Carpenter.
Garlaivis romantišku pavadinimu „Daisy“ ne tik atgimė ir vėl pūškuoja Miurėjaus upe, bet ir virto plaukiojančiu namu.
„Draugė ketino pirkti namą, o aš ketinau statyti laivą. Galiausiai ji pasiūlė gyventi laive“, – teigė vaikinas.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
Dar XVIII amžiaus pabaigoje ant vandens nuleistos „Daisy“ istorija gana marga. O vienintelė išlikusi jos nuotrauka yra iš 1900-ųjų.
„Ji nuskendo prie Raudonųjų uolų 1948 m., po to, kai joje gyveno vienuolikos žmonių prancūzų šeima. 1980 metais ji buvo iškelta, bet per naktį vėl nuskendo“, – istorija dalinosi laivo savininkas.
Galiausiai senąjį garlaivį vėl iškėlė ir ėmėsi remontuoti, bet darbų nebaigė. Kita vertus, senosios garo mašinos yra tokios masyvios ir atsparios, kad net vanduo joms smarkiau nepakenkė.
Vaikinui pavyko suremontuoti laivą iki tokios būklės, kad jis vėl gali keliauti upe, pleškindamas tik malkas. Dabar jis planuoja atkurti originalią laivo apdailą.
„Tikimės, kad ji turėtų pergyventi mane. Tikiuosi, kad mano vaikai ir anūkai galės ją toliau prižiūrėti“, – vylėsi L. Carpenter.
Luko komandos nariai taip pat pilni optimizmo.
„Galiausiai būsime tie, apie kuriuos rašoma knygose, o ne tie, kurie rašo knygas“, – sakė komandos narys Jackson Whickham.
Nepaisant, kad senoji garo mašina sudegina tikrai gausybę malkų, ratinio garlaivio negalima laikyti taršia transporto priemone, nes jis iškastinio kuro nenaudoja.
(be temos)