Didžiąją Britaniją ir Prancūziją jungiančiame eurotunelyje ketvirtadienį šeimininkavo ugnis. Kilus gaisrui viename traukinyje, buvo sužeisti šeši žmonės.
"Atrodo, kad gaisras kilo atsitiktinai. Jis prasidėjo perkaitusioje vieno sunkvežimio stabdžių sistemoje ir apėmė padangą, vėliau ir du kitus sunkvežimius", – incidento priežastis nurodė regiono prefektūros, kurioje kilo gaisras, direktorius Francois Malhanche'as. Minėti sunkvežimiai buvo vežami traukiniu.
Šeši žmonės apsinuodijo įkvėpę dūmų. 32 asmenys, daugiausia sunkvežimių vairuotojai, kurie iš degančio traukinio buvo perėję į lygiagretų tarnybinį tunelį, buvo evakuojami maždaug tris valandas.
Londone, Paryžiuje ir Briuselyje įstrigo tūkstančiai keliautojų, uždarius eurotunelį abiejose jo pusėse nusidriekė didžiulės automobilių eilės. Įstrigę žmonės ieškojo vietų tarp Londono ir Paryžiaus skraidančiuose lėktuvuose ir kambarių viešbučiuose.
Įvykus incidentui po jūros dugnu iškastas eurotunelis buvo uždarytas ir vakar dar nedirbo.
Ne vieną milijardą eurų kainavusiu tuneliu tarp Londono, Paryžiaus ir Briuselio važinėja greitieji traukiniai "Eurostar", be to, prekiniai ir keleiviniai traukiniai tarp Folkstono Anglijoje ir Kalė Prancūzijoje.
Tai jau trečias gaisras 50,5 km ilgio eurotunelyje nuo 1994 m. gegužės, kai jis buvo atidarytas. Per pirmą rimtą incidentą 1996 m. lapkričio 18-osios vakarą taip pat užsidegė sunkvežimius vežantis traukinys. Tada buvo sužeisti aštuoni žmonės, o eismas tuneliu sutriko keliems mėnesiams. 2006 m. rugpjūčio pabaigoje eurotunelis kelioms valandoms buvo uždarytas užsidegus vieno sunkvežimio varikliui ir pasklidus dūmams.
Naujausi komentarai