Praėjusiais metais valgyklose ir prekybos centruose buvo parduota 8 552 000 vienetų „Volkswagen“ dešrelių, tarp jų „currywurst“ – vokiečių mėgstamų dešrelių, apipiltų kario kečupu.
Automobilių gamintojos dešrelių linijos pardavimai ir toliau stabiliai auga. 2024 m. pardavimai viršijo ankstesnį rekordą, pasiektą 2023 m., daugiau nei 200 000 vienetų, „dpa“ patvirtino VW atstovė spaudai.
Dešrelių pardavimų rezultatai buvo paskelbti vidiniame pranešime VW darbuotojams.
„Pardavę daugiau kaip 8 milijonus „Volkswagen Original Currywurst“, švenčiame naują pardavimų rekordą“, – „LinkedIn“ pranešime džiaugėsi VW vyriausiasis žmogiškųjų išteklių vadovas Gunnaras Kilianas.
Tai reiškia, kad didžiausia Europos automobilių gamintoja „Volkswagen Group“ pardavė beveik tiek pat dešrelių, kiek ir automobilių.
Priešingai nei sparčiai kylantys dešrų pardavimai, automobilių pardavimai 2024 m. susitraukė 2,3 proc. iki 9,03 mln. modelių, įskaitant tokias grupei priklausančias markes kaip „Audi“, „SEAT“ ir „Škoda“.
Pagrindiniam VW prekės ženklui dešrelės yra absoliučiai populiariausias produktas. 2024 m. buvo parduota vos 5,2 mln. automobilių ir mikroautobusų su VW logotipu.
Bendrovė šį rekordą sieja su naujais gaminiais, tokiais kaip 2021 m. pradėtos gaminti dešrainiams skirtos dešrelės, kurių pernai parduota beveik 2,18 mln. vienetų. Klasikinių „currywurst“ dešrelių parduota 6,317 mln. vienetų.
2019 m. VW pardavė apie 7 mln. dešrelių, o 2020 ir 2021 m. – po 6,5 mln.
Pasak G. Kiliano, ateityje laukia ir daugiau VW dešrelių rūšių: „Currywurst“ revoliucija jau ne už kalnų!“
(be temos)