Ekspertas apie paskutines „Titan“ keleivių gyvenimo akimirkas: kaip siaubo filme | KaunoDiena.lt

EKSPERTAS APIE PASKUTINES „TITAN“ KELEIVIŲ GYVENIMO AKIMIRKAS: KAIP SIAUBO FILME

Pasak inžinieriaus Jose Luiso Martino (Jose Luis Martin), povandeninis laivas „Titan“ staiga tapo nebevaldomas, rėžėsi į dugną ir po 48 sekundžių dėl staiga padidėjusio slėgio sprogo. Apie tai rašoma „mirror.co.uk“

Su povandeniniu laivu „Titanas“ dirbęs ekspertas papasakojo, kokios, jo manymu, buvo paskutinės povandeninio laivo ir penkių jame buvusių žuvusiųjų minutės. Per „Titan“ tragediją žuvo jį pilotavęs bendrovės „OceanGate“ generalinis direktorius Stocktonas Rushas (Stoktonas Rašas), britų tyrinėtojas Hamishas Hardingas (Hamišas Hardingas), prancūzų povandeninių laivų ekspertas Paulis-Henri Nargeolet (Polis Anri Naržolė), pakistaniečių ir britų magnatas Shahzada Dawoodas (Šahzada Davudas) ir jo sūnus Sulemanas. 

Ispanų inžinierius ir povandeninių laivų ekspertas Ch. L. Martinas mano, kad penki laive buvę keleiviai paskutinėmis akimirkomis patyrė siaubą, baimę ir nerimą, nes, jo manymu, povandeninis laivas kažkurią akimirką pradėjo sparčiai kristi lyg strėlė ir tapo nebevaldomas mažiausiai 2 953 pėdų (apie 900 m) aukštyje.

„Tuo metu povandeninis laivas pradėjo kristi į  vandenyno dugną, o jo valdymo ir saugos priemonės buvo pažeistos. Jų nebebuvo įmanoma valdyti. Pilotas („OceanGate“ generalinis direktorius S. Rushas) nesugebėjo įjungti avarinės svirties. Jei būtų pavykę tai padaryti, laivas būtų grįžęs į paviršių. „Titano“ padėtis pasikeitė ir jis smigo kaip strėlė vertikaliai, nes dėl apie 400 kg svėrusių keleivių, prilipusių prie iliuminatorių, išsibalansavo povandeninio laivo pusiausvyra“, – sakė Chosė Luisas Martinas.

Jis pridūrė, kad tuo metu keleiviai pro iliuminatorių stebėjo, kaip laivas krenta, ir jie turėjo jaustis kaip siaubo filme.

Tuo metu jie viską suvokė, skendėdami visiškoje tamsoje. 

„Tuo metu jie viską suvokė, skendėdami visiškoje tamsoje. Sunku net įsivaizduoti, ką jie patyrė tomis akimirkomis“, – sakė ekspertas.

Pasak jo, „Titanui“ nukritus į vandenyno gelmes, apsauginiame korpuse staiga ėmė kilti slėgis – tai truko 48 sekundes.

„Po šių 48 sekundžių, arba vienos minutės, įvyko implozija ( griūties tipas, kai aplinkinės medžiagos spaudimas į vidų yra toks didelis, kad konstrukcija griūva pati į save – red. past.), žmonės mirė iškart“, – įsitikinęs  ekspertas.

Primename, kad prieš savaitę bendrovė „OceanGate“, valdžiusi povandeninį laivą „Titan“, pranešė, kad neribotam laikui sustabdo visą savo veiklą.

Apie povandeninio laivo „Titan“ dingimą pranešta birželio 18-ąją, o po keturių dienų JAV pakrančių apsaugos tarnyba pranešė, kad laivas patyrė katastrofišką imploziją, ir taip baigėsi pasaulio dėmesį prikausčiusi gelbėjimo operacija.

Prieš kelias savaites ekspertai tarp povandeninio laivo nuolaužų, rastų giliai vandenyno dugne ir nugabentų į Sent Džono uostą Niufaundlende, Kanados rytuose, rado, manoma, žmonių palaikų.

Rašyti komentarą
Komentarai (28)

Jei nepaskaitei

Medziagu Atsparumo,tai ner ko megint valdyt gravitacijos,bent nuo balasto praputimo reiktu mokytis,jeigu apskritai sitas kunstraktorius gyrdejo tokius protyngus zodzius.DEBILAS SUKURE DEBILAI IR LEIDOSI,ALE TA VELNISKA GRAVITACIJA SUMAISE KORTAS,AI AI AI.

Stal

Aš be veikiančios gravitacijos svirties aplamai daugiau niekur nekeliausiu, o tai taip ir į kosmosą gali išmesti

auksinės mintys

" visiškoje tamsoje pro borto iliuminatorių stebėjo kaip laivas krenta". "900m aukštyje". tai gal gylyje, rašytojai.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS