Lietuvoje – COVID-19 atvejų antirekordai: kaista ir Karštosios linijos telefonai | KaunoDiena.lt

LIETUVOJE – COVID-19 ATVEJŲ ANTIREKORDAI: KAISTA IR KARŠTOSIOS LINIJOS TELEFONAI

  • 0

Naujų COVID-19 atvejų antirekordas fiksuojamas antrą dieną iš eilės. Trečiadienį pranešta apie beveik 9,5 tūkst., ketvirtadienį – 10630 naujų susirgimų. Specialistai sako, kad tai – tik pradžia, dar didesnio susirgimo šuolio laukiama vasario pradžioje. Kol žmonės priversti laukti milžiniškose eilės prie mobilių punktų, kaista ir Karštosios linijos telefonai – šią savaitę sulaukta du kartus daugiau skambučių nei praėjusią.

Kokia situacija yra Karštojoje linijoje? LNK apie tai kalbėjosi su Karštosios linijos pamainos koordinatore Agne Oradauskaite.

– Ar šią savaitę pas jus karšta?

– Taip, tikrai. Juokiamės, kad ši savaitė pas mus jau tapo karštoji. Nuo praeitos savaitės skambučių kiekis padvigubėjo. Jeigu imtume pirmadienio skaičius, tai sulaukėme 20 tūkst. skambučių. 

– Ar tai rekordiniai skaičiai ar esate tokių dienų turėję ir anksčiau?

– Esame turėję tokių skaičių ir praėjusiais metais, pavasarį. Šiais metais tokie skaičiai – pirmą kartą.

– Kada skambina daugiausiai žmonių?

– Pirmadienis yra ta diena, kai sulaukiame daugiausia skambučių. Jeigu žiūrėti laiko atžvilgiu, tai nuo 8 val. iki pietų – 11-12 val. – yra didžiausias pikas.

– Kas skambina – norintys išsitirti, ar turintys simptomų?

– Dažniausiai skambina žmonės, turėję kontaktą ir atlikę, kaip jau dabar privaloma, savikontrolės testą ir gavę teigiamą rezultatą. Taip pat skambina ir žmonės, kurie jaučia simptomus. Šie žmonės sudaro didžiausią registracijų skaičių.

– Gal galite įvardinti procentus?

– Registravusiųjų su simptomais žmonių yra apytiksliai tiek, kiek mes ir sulaukiame skambinančiųjų. 

Visas reportažas – LNK vaizdo įraše:

– Kur situacija dabar yra karščiausia?

– Žinoma, kaip visada didieji miestai, nes jie apima didžiausią tiriamųjų skaičių. Kaunas, Vilnius yra ir apskričių centrai, į kuriuos registruojasi galbūt ir iš mažesnių gyvenviečių. Tai Kaune ir Vilniuje ir tas laukimo, registracijos laikas yra ilgesnis – iki kelių dienų.

Kaune ir Vilniuje ir tas laukimo, registracijos laikas yra ilgesnis – iki kelių dienų.

– Kiek ilgiausiai reikia laukti?

– Gali užtrukti ir iki dviejų trijų dienų. Džiaugiamės, kad žmonės elgiasi atsakingai, jeigu jiems laiko nebereikia, jie jį atsišaukia. Tad jeigu pasikeitė situacija ir žmogui pasisekė, tai galima gauti registracijos laiką ir tą pačią dieną. 

– Gal yra pailgėjusi ir skambučio laukimo trukmė?

– Vidutiniška trukmė nėra labai ilga per visą dieną – statistiškai žiūrint pirmadienį laukimo laikas buvo 2–3 minutės, tačiau tikrai, tarkim, kitakalbių linija, laukimas gali užtrukti iki 10 – 15 minučių.

– Matome pasikeitimų ir pas jus – gerokai sumažėję darbuotojų. Kur jie yra?

– Stengiamės darbuotojus išleisti dirbti į nuotolines darbo vietas, jeigu tik jie gali užtikrinti tam tikras sąlygas ir nepažeisti duomenų apsaugos. Leidžiame darbuotojus dirbti į nuotolinį dėl to, nes stengiamės mažinti kontaktų ir čia, ofise.

– Kiek dabar yra darbuotojų ir ar jų nepritrūksime?

– Darbuotojų skaičius bendrąja prasme nelabai kinta, tačiau pirmadieniais, kai yra padaugėję skambučių, stengiamės tai prognozuoti kuo anksčiau, bet turėjome ir iškvietimų į darbo vietas, kad galėtume aptarnauti kuo daugiau skambučių.

– Kiek maksimaliai skambučių jūs galėtumėte priimti?

– Maksimalaus skaičiaus negalėčiau pasakyti, tačiau galime sulaukti ir daug daugiau skambučių, nes netgi gatvę atsakymus, žmonės kreipiasi dėl įvairių klausimų būtent į Karštąją liniją. Vienas darbuotojas gali per dieną aptarnauti iki 150–200 skambučių per dieną. Čia maksimalūs kiekiai. Jeigu tokius kiekius skaičiuoti 300 darbuotojų, tai nemaži skaičiai susidaro.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS