Susisiekimo ministerija kartu su policijos institucijomis pradeda naują nacionalinę saugaus eismo komunikacijos kampaniją „Verta“, kuri skirsis nuo buvusių panašių projektų. Šįkart nuspręsta nebenaudoti žmonių bauginimo, rodant avarijas ir jų pasekmes, o įtikinti saugiai elgtis kelyje per praktinės naudos rodymą.
„Eismo dalyviams nusprendėme akcentuoti teigiamo elgesio kelyje privalumus. Jei vairuoji kultūringai – išleidi mažiau pinigų baudoms, apsaugai save ir kitus. Jei paisai eismo taisyklių – esi harmoningame sambūvyje su gamta ir aplinka“, – sakė susisiekimo viceministras Rimvydas Vaštakas.
Naujovišką, metus truksiančią reklaminę kampaniją sudarys penkios esminės kryptys – „Alkoholis“, „Greitis“, „Saugos diržai“, „Atšvaitai“ ir „Vairavimo kultūra“.
Naujausi komentarai