G. Žiemelis „flyLAL“ klientams siūlo po 500 litų | KaunoDiena.lt

G. ŽIEMELIS „FLYLAL“ KLIENTAMS SIŪLO PO 500 LITŲ

Žlungančios bendrovės „flyLAL - Lithuanian Airlines“ akcininkų atstovas Gediminas Žiemelis nukentėjusiems avialinijų klientams siūlo kompromisą. Vienas kompromiso elementų - siekti, kad būtų pradėtas Susisiekimo ministerijos veiklos tyrimas.

„Siūlome inicijuoti LR Susisiekimo ministerijos vadovybės ir jai pavaldžių įmonių veiklos tyrimą, nustatant aplaidumo faktus, neveiklumą ir savo veikimu bei neveikimu galimame žalos Lietuvos Respublikos piliečiams ir ekonomikai padarymą“, - sakoma G.Žiemelio laiške „flyLAL“ klientams.

Vis dėlto „flyLAL“ akcininkas neturi gerų žinių nukentėjusiems keleiviams. Pasak jo, didžioji dalis pinigų, sumokėtų už atšauktus skrydžius, nukeliavo į Tarptautinio Vilniaus oro uosto sąskaitą.

Keleiviams, kurių dauguma prarado keturženkles sumas, G.Žiemelis siūlo po 500 litų. Tiesa, ne į kišenę, o į „flyLAL“ grupei priklausančią kelionių agentūrą „BPC Travel“ - ten būtent už šią sumą būtų galima pirkti aviabilietus.

„Visi iniciatyvinės grupės nariai lieka kreditoriais likusiai reikalavimo daliai (po 500 lt apmokėjimo), neatsisako savo skolos, atstovauja savo teises siekdami išieškoti visą sumą. Tačiau viešų pretenzijų komentarais ir raštais dėl kelionės nebereiškia“, - siūlo verslininkas.

G.Žiemelis taip pat siūlo nukentėjusiems keleiviams prisidėti prie „flyLAL“ interesų gynimo bylinėjantis su konkurente „airBaltic“, iš kurios Lietuvos aviakompanija siekia prisiteisti 200 mln. litų. Verslininko pasiūlymas nustoja galioti penktadienį.

Neoficialiomis portalo žiniomis, „flyLAL“ klientų iniciatyvinė grupė su tokiu pasiūlymu sutikti nesiruošia.

Primename, kad pirmadienį susisiekimo ministras Eligijus Masiulis kreipėsi į Generalinę prokuratūrą, prašydamas pradėti tyrimą dėl galimai tyčinio „flyLAL“ bankroto.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS