Tuo metu, kai daugelis šalies verslininkų skundžiasi smukusia apyvarta, interneto parduotuvės džiaugiasi didėjančiu klientų dėmesiu.
Vos trečius metus veikiančios internetinės parduotuvės open24.lt apyvarta per 2008 m. padidėjo 200 proc. ir pasiekė 510 tūkst. litų, - 3 kartus daugiau nei 2007 m., kai apyvarta buvo 170 tūkst. litų. Išaugusios apyvartos priežastis, anot įmonės vadovo - „Crocs“ avalynės pardavimai, kurie sudarė daugiau kaip 50 proc. visos apyvartos.
„Veiklos pradžioje prekiavome daugiau kaip šimto įvairių gamintojų prekėmis, tačiau per dvejus veiklos metus atsirinkome populiariausius. „Crocs“ avalynė - viena mėgstamiausių virtualios parduotuvės prekių“, – teigė „Open24“ vadovas Martynas Tinfavičius.
Bendrovės direktorius - nusiteikęs optimistiškai. Jis ir šiais metais tikisi apyvartą padidinti apie 80–100 proc.
Naujausi komentarai