Bendrovėse
Nauja “Bitės” verslo filosofija atneša vaisių
Šį pavasarį aštuntąjį gimtadienį atšventusi mobiliojo ryšio kompanija “Bitė” nepabūgo naujovių ir ėmė tobulinti savo verslo filosofiją. Rezultatų ilgai laukti neteko. Kompanija ėmė teikti mobiliojo ryšio didmenines paslaugas, įsitvirtino verslo klientų rinkoje, įgijo tarptautinį pripažinimą - “Bitė” tapo “Vodafono”, didžiausio pasaulyje mobiliojo ryšio operatoriaus, partnere.
Apie tai rugsėjo 30-ąją spaudos konferencijoje pareiškė “Bitės” generalinis direktorius Darius Masionis, pabrėžęs, kad pirmąjį pusmetį kompanijos pajamų augimas buvo spartesnis nei visos ryšio rinkos.
“Bitės” duomenimis, lyginant 2002 m. ir šių metų pirmojo pusmečio rezultatus, bendrovės apyvartos augimas buvo 24,5 procento ir siekė 192,6 mln. litų, o visa mobiliojo ryšio pajamų rinka iš balso paslaugų per tą patį laikotarpį išaugo 22,9 proc. Aktyvių abonentų skaičius pirmąjį šių metų pusmetį siekė 479 tūkst. ir per metus išaugo 29,5 procento. Mobiliojo ryšio skvarba šalyje šių metų birželio pabaigoje siekė 52 proc.
Pasak D.Masionio, naujosios “Bitės” tikslas - teikti klientams lengvai suprantamas ir paprastai naudojamas paslaugas. Bendrovė iš esmės pertvarkė savo paslaugų bei produktų struktūrą ir naujų paslaugų kūrimo principus. Pokyčius bendrovėje atspindi ir naujas bendrovės prekinis ženklas bei išorinis stilius.
“Lietuvoje auga ir plečiasi ne tik Vilniuje įsikūrusios kompanijos, todėl, įvertinę skirtingą regionų verslo pobūdį ir jiems būdingą aplinką, sukūrėme verslo klientų aptarnavimo tinklą, kurį sudaro Vilniaus, Kauno, Klaipėdos ir Šiaulių skyriai”,- aiškino bendrovės vadovas. Tai, kad verslo klientai teigiamai įvertino šiuos pokyčius, parodo pasiekti rezultatai - nuo bendrovės centrų atsiradimo regionuose š.m. balandžio mėn. “Bitės” verslo klientų gretas papildė per 1700 bendrovių iš visos Lietuvos.
Naujausi komentarai