Skrydžių bendrovės – tiesiai šviesiai: nesibaiminame kelti kainų | KaunoDiena.lt

SKRYDŽIŲ BENDROVĖS – TIESIAI ŠVIESIAI: NESIBAIMINAME KELTI KAINŲ

  • 4

Artėjant didžiosioms metų šventėms į Lietuvą parskrenda vis daugiau tautiečių. O anot skrydžių ekspertų, paskutinę savaitę suskubę pirkti bilietus namo nusvils – skrydžių kainos kyla, pasakojama LNK reportaže.

„Už kelias dešimtis eurų jums skristi tikrai nepavyks“, – teigė Civilinės aviacijos asociacijos valdybos pirmininkė Orijana Mašalė.

Tiesa, šiomis dienomis atvykstantys į Lietuvą brangumu nesiskundžia.

„Ką aš žinau, normalios dar tos kainos“, – sakė oro uoste kalbinta moteris.

„Stebiuosi, kokios žemos kainos iš Norvegijos į Lietuvą šiuo metu“, – šypsojosi namo grįžęs vaikinas.

„Tik 22 eurus sumokėjau už bilietą, kurį pirkau prieš kokį mėnesį. Palyginus nedaug“, – antrino kitas pašnekovas.

Skrydžių bendrovės stebi, kad piką bilietų kainos pasieks gruodžio viduryje. Likus kelioms dienoms iki Kalėdų. Tuomet šventiniai skrydžiai iš labiausiai lietuvių pamėgtų šalių į vieną pusę gali kainuoti ir iki 400 Eur. Tačiau brangimą aiškina paprastai. Augant paklausai skrydžių bendrovės nesibaimina kelti kainų.

„Niekas nenori čia labai pasilupikauti ir apiplėšti keliautojus. Tiesiog natūraliai susiklosto, kad paklausa labai padidėja. Srautas kalėdiniu laikotarpiu Europoje išauga net iki 8 kartų“, – komentavo situaciją „Skrendu.lt“ atstovė Rasa Levickaitė.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

Keliautojai įsitikinę, kad sumokėję brangiai skrydžiui per Kalėdas – patys kalti, jog delsė pirkti bilietus.

„Visada  šventėms bilietų kainos pakyla. Jau eilę metų tas pats“, – teigė moteris.

„Šventėms tai yra sėkmės reikalas. Kartais galima nusipirkti už 500 Eur, o kartais – ir už 100 Eur. Labai priklauso nuo oro linijų“, – svarstė kita keleivė.

Be to, bilieto kainą lemia ir paties keliautojo poreikiai.

„Jeigu nori nepatogių skrydžių, tai bilietus galima gauti, bet jei nori – greitai ir komfortiškai, už tai reikia sumokėti“, – savo nuomonę išsakė jauna moteris.

Nesvarbu už keliasdešimt ar kelis šimtus eurų, žmonės įsitikinę, kad vis tiek bilietus skrydžiui pirks. Esą jau šį rudenį siūlomų krypčių skaičius beveik pavijo priešpandeminį lygį. Spalio mėnesį per Lietuvos oro uostus keliavo beveik 550 tūkst. keleivių. Aptarnauta beveik 5 tūkst. skrydžių. Didžioji dauguma jų – emigrantų iš Lietuvos pamėgtos šalys.

Paskutinės minutės bilietų per Kalėdas sparčiai mažėja. Tad uždelsusiems teks pasitelkti vaizduotę, kaip grįžti namo.

 

„Didžiosios Britanijos, Skandinavijos, Vokietijos... Oro bendrovės reaguoja, jos siūlo bilietus šiek tiek didesnėmis kainomis specifiškai būtent šventiniu laikotarpiu“, – sakė Lietuvos oro uostų atstovas Tada Vasiliauskas.

Žinoma, skrydžius stebintys specialistai pripažįsta, kad brangimą lemia ir išaugusios kuro kainos. Kad net pigiausiose oro linijose bilietų už keliasdešimt eurų rasti tampa vis sudėtingiau. Ypač skrendant per šventes.

„Įvykusi energetikos krizė gerokai pakoregavo ir aviacinio kuro kainas. Šiuo metu aviacinis kuras kainuoja net tris kartus brangiau nei kainavo iki karo Ukrainoje“, – kalbėjo O. Mašalė.

„Aviacijos rinką taip pat formuoja tos pačios globalios priežastys, kurios paskui jaučiamos ir kiekvienam keleiviui“, – sakė T. Vasiliauskas.

Skrydžių kainas stebintys specialistai perspėja – paskutinės minutės bilietų per Kalėdas sparčiai mažėja. Tad uždelsusiems teks pasitelkti vaizduotę, kaip grįžti namo.

„Norint grįžti į Lietuvą iš Skandinavijos, galėsime jungti ir keltą, ir lėktuvo, ir autobuso bilietą. Taip pat iš Europos dalį atkarpų galima įveikti traukiniais. Paskui įsijungia ir planas B, ir planas C“, – teigė R. Levickaitė.

Šiemet skrydžių ir turizmo kainos Europoje šoktelėjo 22 proc.

Rašyti komentarą
Komentarai (4)

Tegul eina po velnių.ru

reikia nacionalizuoti tas sukčių bendroves. Kai kurių šalių ekonomika susitvarkė tik nacionalizavus anksčiau išdalintą valstybinį turtą. Privatizacija niekada nebūna sąžininga - tai būna maitvanagių puota. Lietuva geriausias pavyzdys - kol kai kurios įmonės buvo valstybinės, veikė ir mokėjo mokesčius - didesniąją dalį. Privatizavus - viena po kitos užsiraukė, nes sąmoningai inicijavo bankrotus, kad galėtų pasisavinti išgrobstytas ir paslėptas lėšas, prieš bankrotus taip nuskurdindavo įmones, kad akcijos tapo beveik nulinės vertės, jas surijo tų pačių įmonių vadovai su bendrasukčiais, tuo būdu užvaldydami įmonių nekilnojamąjį turtą ir įrengimus. Buvusiems darbuotojams ir dalies akcijų savininkams siūlė nykstamai mažas išmokas už turėtas akcijas, kad net netikslinga buvo gaišti laiką pasiimant tuos ubago centus. O visų machinacijų mechanizmas buvo per kontroliuojančių institucijų panaikinimą valstybės aktais, viską slepiant, esą tai komercinė paslaptis.

Monika

Galite kelti nors ir dešimt kartų-lietuviai gi nuolat viską "šluoja". Kad tik šluotų nepritruktume, nes dar sinoptikai ir sniego gausą pranašauja, tad šluotų reikės nemažai.

kaunietis

Šlovė LNK! KD gali užsidaryti
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS