SKRYDŽIŲ DAUGĖJA, BET VERSLUI VIS TIEK MAŽAI: NETINKA VIENAS DALYKAS
Vilniaus oro uostas kitąmet atidarys ne tik naują išvykimo terminalą, bet ir turės daugiau skrydžių – tiek jau esamomis kryptimis, tiek ir naujomis. Bet verslininkai sako, kad naujos kryptys nepritraukia daugiau investuotojų arba mūsų verslo atstovams nesudaro galimybių svarbiausius Europos taškus pasiekti greitai ir patogiai.
Plačiau apie pagrindinius reikalavimus verslo skrydžiams kalbėjo Investuotojų forumo vykdomoji direktorė Rūta Skyrienė.
– Ar verslo atstovų nuomone, Lietuva vis dar yra skrydžių užkampis?
– Taip, dar yra. Ir ne tik Lietuva, bet ta pati situacija ir su Talinu. Bandėme į Taliną skristi per Kopenhagą. Aišku, juokingai skamba, bet Lietuva irgi dar yra. Paskelbti septyni nauji skrydžiai, irgi daugiau turistiniai. Verslo skrydžių mažai. Ir ne tik, kad verslo, bet ir patogių verslo skrydžių. Labai sveikinam, kad atsirado ir Paryžius, ir Vokietijos miestai. Matome, kad tai buvo reikalinga. Didžiulės investicijos ateina iš Vokietijos, atvažiuoja kariuomenė čia gyventi, bus ir skrydžiai. Manau, kad einama teisinga linkme. Ši ministerija ir oro uostai daug padarė, kad atsirastų daugiau skrydžių, bet dar tikrai nereikia sustoti.
Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:
– Kokių krypčių ir kaip dažnai trūksta?
– Verslininkai mėgsta, kai jie gali ryte nuskristi, susitikti ir grįžti. Visąlaik orientuojamės, kad skrydis 5 val. ryto, nėra verslo skrydis, nes nenueisi į susitikimą užsimiegojęs ir susivėlęs. Verslo skrydžiams pagrindinis svarbus dalykas – kada jis yra, kokiu laiku, kaip dažnai. Jeigu į Paryžių jau šešias dienas skraido, jau neblogai, bet tada dar reikia pažiūrėti, ar patogiu laiku, ar tu gali nuskristi ir grįžti. Tai tokie pagrindiniai reikalavimai verslo skrydžiams.
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
-
LNK inf.4 komentarai
-
LNK inf.7 komentarai
-
BNS inf.0 komentarai