Atskleidė, kuri įmonė geriausiai informuoja klientus apie namo kaupiamąsias lėšas | KaunoDiena.lt

ATSKLEIDĖ, KURI ĮMONĖ GERIAUSIAI INFORMUOJA KLIENTUS APIE NAMO KAUPIAMĄSIAS LĖŠAS

  • 0

„Mano BŪSTAS“, palyginti su kitomis daugiabučių priežiūros įmonėmis, aiškiausiai ir suprantamiausiai savo klientams suteikia galimybę stebėti, kiek jų namai turi kaupiamųjų lėšų. Tai paaiškėjo atlikus nepriklausomą reprezentatyvų daugiabučių namų gyventojų nuomonių tyrimą.

2015 m. valstybė priėmė įstatymą, pagal kurį visi daugiabučiai namai privalo kaupti lėšas būtiniems remonto darbams. Įsigaliojus naujajai tvarkai, pasigirsdavo gyventojų nusiskundimų, kad dalis būsto priežiūros įmonių nenoriai leidžia klientams susipažinti su kaupiamųjų lėšų likučiu arba iš viso neteikia tokios informacijos.

Įvertino geriausiai

Šią vasarą pasaulyje pirmaujanti duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovė „Kantar“ atliko gyventojų nuomonės tyrimą, kurio metu teiravosi, kaip aiškiai ir suprantamai jų namų administratoriai suteikia galimybę stebėti kaupiamųjų lėšų likutį.

Tyrimo metu paaiškėjo, kad patogiausiai šią paslaugą teikia „Mano BŪSTAS“. Šios įmonės klientai kaupiamųjų lėšų komunikavimo paslaugą, palyginti su kitomis įmonėmis, įvertino geriausiai.

Net 67 proc. apklaustų įmonės klientų teigia, kad „Mano BŪSTAS“ suteikia galimybę patiems lengvai ir paprastai pasitikrinti, kiek jų namas turi sukaupęs lėšų. Tarp kitų administruojančių įmonių klientų teigiamai atsakiusiųjų skaičius siekė 49 proc. Be to, net 38 proc. apklaustųjų ne „Mano BŪSTO“ klientų, nesinaudojančių galimybe pasitikrinti ir stebėti kaupiamąsias lėšas, atsakė nežinantys, kur ir kaip skelbiami duomenys apie kaupiamųjų lėšų likučius.

Likutis – telefono arba kompiuterio ekrane

„Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys pastebi, kad vis daugiau įmonės klientų žino ir naudojasi jiems priklausančia galimybe nuolat stebėti, kiek jų namas turi kaupiamųjų lėšų. Jo teigimu, tokią galimybę visiems savo klientams, be jokių išlygų ir išimčių, įmonė pasiūlė prieš beveik ketverius metus, kai suteikė galimybę naudotis savitarnos platforma „eBŪSTAS“.

„Puikiai suvokiame, kad klientams yra svarbu bet kada pasitikrinti, kiek jų namo fonde yra kaupiamųjų lėšų. Pagal tai gyventojai gali planuoti didesnės apimties remonto darbus arba kitas būsto gerbūvio išlaidas. Todėl pirmieji ir kol kas vieninteliai rinkoje savo klientams siūlome tai matyti bet kuriuo paros metu. Jiems tereikia prisijungti prie savitarnos platformos ar mobiliosios programėlės „eBŪSTAS. Čia rodomas ne tik kaupiamųjų lėšų likutis, bet ir visa informacija, kur ir kam šios lėšos buvo panaudotos“, – akcentavo M. Genys.

Padeda skaitmeninės priemonės

„Mano BŪSTO“ direktoriaus teiginius patvirtina ir tyrimų bendrovės „Kantar“ rezultatai. Įmonės klientų, turinčių galimybę pasitikrinti ir stebėti privalomai kaupiamas lėšas, pasiteiravus, kokiais būdais jie gali pasitikrinti kaupiamųjų lėšų likutį, didžioji dauguma nurodė įmonės skaitmeninius kanalus. 57 proc. respondentų šią informaciją pasitikrina „Mano BŪSTO“ interneto svetainėje, o 32 proc. – per mobiliąją aplikaciją „eBŪSTAS“.

Panašu, kad kitų administruojančių įmonių klientams, turintiems galimybę pasitikrinti ir stebėti privalomai kaupiamas lėšas, šią informaciją gauti ne taip paprasta ir reikia pastangų. Beveik 60 proc. respondentų teigė, kad su tokia informacija jie gali susipažinti savo administratoriaus paprašę raštu arba e. paštu.

„Kantar“ tyrimas buvo atliktas šių metų liepos 9–28 d. Apklausoje dalyvavo 637 vyresni nei 18 metų Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Panevėžio ir Šiaulių daugiabučių namų gyventojai.

Net 67 proc. apklaustų įmonės klientų teigia, kad „Mano BŪSTAS“ suteikia galimybę patiems lengvai ir paprastai pasitikrinti, kiek jų namas turi sukaupęs lėšų.

GALERIJA

  • Atskleidė, kuri įmonė geriausiai informuoja klientus apie namo kaupiamąsias lėšas
Įmonės „Mano BŪSTAS“ nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS