„Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė vadovui ieškojo prabangaus automobilio | KaunoDiena.lt

„LIETUVOS GELEŽINKELIŲ“ ANTRINĖ ĮMONĖ VADOVUI IEŠKOJO PRABANGAUS AUTOMOBILIO

Valstybės valdomų „Lietuvos geležinkelių“ antrinė įmonė Geležinkelio tiesimo centras (GTC), ieškodama automobilio įmonės vadovui, tarp pagrindinių reikalavimų nurodė prabangią vidaus apdailą, garso sistemą, juodą automobilio spalvą ir vaikiškų kėdučių tvirtinimo sistemą.

„Lietuvos geležinkeliai“ BNS informavo, kad GTC skelbtas vadovo automobilio nuomos konkursas liepos 14 dieną buvo nutrauktas, įvertinus tiekėjų pateiktus pasiūlymus.

„Automobilio veiklos nuomos ir jo eksploatacijos sąnaudų pasiūlytos kainos viršijo šiai paslaugai suplanuotas išlaidas. Automobilio komplektacijos sąlygos numatytos užtikrinant konkurenciją tarp skirtingų tiekėjų“, - komentare BNS teigė „Lietuvos geležinkelių“ Komunikacijos departamento atstovas Tadas Valančius.

Perklaustas, ar, pavyzdžiui, nurodomi reikalavimai salono apdailai bei vaikiškų kėdučių tvirtinimo sistemai yra privalomi „Lietuvos geležinkelio“ grupės įmonėms nuomojantis automobilius vadovams, T.Valančius tvirtino, kad į šias nuomos paslaugų pirkimo sąlygas buvo įtraukta pavyzdinė komplektacija.

„Nė vienas iš Jūsų minimų reikalavimų nėra būtinas ir negali apspręsti konkrečių poreikių. Kaip kad Jūsų minimi pavyzdžiai dėl apdailos detalių ar dėl vaikiškų kėdučių laikiklių, kurie nėra reikalingi vadovui, tačiau kaip dalys figūruoja pavyzdinėse komplektacijose“, - aiškino T.Valančius.

Jis nekonkretizavo, kodėl prie pagrindinių reikalavimų nuomojamam automobiliui buvo nurodyta, kad jame turi būti būtent dviejų vaikiškų kėdučių ISOFIX tvirtinimo taškai ant galinių sėdynių ir ar tai reiškia, kad šį automobilį LGC vadovas galėtų naudoti ne tik darbo, bet ir asmeniniais tikslais, taip pat neatsakė, ar analogiški reikalavimai yra keliami ir nuomojantis automobilius kitiems „Lietuvos geležinkelių“ ir jų antrinių įmonių vadovams.

„Bendrovė šiuo metu rengia atlygio politiką, kuri centralizuotai nustatys vadovų automobilių poreikį ir sąlygas. Taigi įsigyjant tokio tipo paslaugas veiks standartizuota sistema (...) Planuojama vadovų automobilių nuomos poreikį pritaikyti prie jo darbo pobūdžio ir atstumų tarp atitinkamų bendrovės padalinių“, - tvirtino T.Valančius.

Jo teigimu, pirmąjį šių metų pusmetį intensyviai vyko GTC vadovybės kaita, vykdyti struktūriniai, strateginiai pokyčiai, todėl „kai kurios pirkimų sąlygos galėjo būti ruoštos senu pavyzdžiu“.

GTC balandžio pradžioje pradėjo vadovauti Martynas Pargaliauskas, prieš tai vadovęs drabužių prekybos bendrovei „Ailya“, o iki 2016-ųjų gegužęs dirbęs „Lietuvos energijos“ grupės įmonės „Energetikos paslaugų ir rangos organizacija“ (EnePRO) direktoriumi.

GTC vykdyto vadovo automobilio nuomos konkurse, techninėje specifikacijoje tarp pagrindinių reikalavimų buvo nurodoma, kad naujo, pagamintas ne anksčiau kaip 2017 metais, automobilio kėbulo tipas turi būti kupė, transmisija - automatinė, variklio galia - ne mažiau nei 200 kW, naudojama visų varančiųjų ratų sistema. Automobilis turėjo būti komplektuojamas su ne mažesniais nei R19 dydžio lengvojo lydinio ratlankiais.

Prie reikalavimų vidaus įrangai nurodyti dekoratyviniai intarpai iš aliuminio prietaisų panelyje ir durų apmušimuose, intarpai iš Alcantara (medžiagos tipas), vidinės sėdynių šonų dalys iš odos, oda aptrauktas sportinis daugiafunkcis vairas su pavarų perjungimo galimybe. Prie reikalavimų kitai įrangai minima garso sistema su skaitmeniniu stiprintuvu, ne mažiau nei 10 garsiakalbių ir žemųjų dažnių garsiakalbiu, ne mažiau nei 2 USB sąsajos, suderinamos su iPod/iPhone. Nurodyta, kad automobilio spalva turi būti juoda.

Konkurso sąlygose, kurias pasirašė M.Pargaliauskas, nurodoma, kad siūlomas nuomai automobilis turi atitikti techninėje specifikacijoje nurodytas sąlygas. Taip pat nurodyta, kad potencialaus tiekėjo pasiūlymas bus atmestas, jei jame nurodyta įranga neatitinka techninės specifikacijos reikalavimų.

Praėjusiais metais „Lietuvos geležinkelių“ vadovu paskyrus buvusį „Klaipėdos naftos“ vadovą Mantą Bartušką imta keisti aukščiausius postus geležinkelių grupėje užimančius darbuotojus.

Rašyti komentarą
Komentarai (3)

Tik nuomone

Tai rodo organizuojamu atrankos konkursu nesaliskuma, tai bent istaiga. Atitinkancius net pokalbius nekviecia.

norint

pagyvent kaip milijonierius nieko nereikia sukurti. Uztenka eit i bebru uztvanka.

Vilius

mes VLRD darbuotojai, esame pasipiktinę tokiais reiškiniais vykstančiais pas kolegas, aišku jai taip iš tikrųjų yra

SUSIJUSIOS NAUJIENOS