„Rimi Lietuva“ pristatė naują, pirkėjų įžvalgomis pagrįstą verslo strategiją Pereiti į pagrindinį turinį

„Rimi Lietuva“ pristatė naują, pirkėjų įžvalgomis pagrįstą verslo strategiją

2025-06-09 16:19

Prisitaikydama prie besikeičiančių apsipirkimo įpročių, „Rimi Baltic“ pradeda strateginės transformacijos procesą, kurio metu bus įgyvendinta nauja ilgalaikė verslo strategija #FOCUS (FORMULĖ taupiam apsipirkimui). Ji paremta kruopščiai apgalvotu asortimentu, kainodara, atitinkančia pirkėjų lūkesčius, ir dar patogesne apsipirkimo patirtimi.

Gavus konkurencijos priežiūros institucijų pritarimą, Švedijos bendrovė „ICA Gruppen“ pardavė „Rimi Baltic“ Danijos mažmeninės prekybos lyderiui „Salling Group“. Birželio 9 d. Vilniuje surengtoje spaudos konferencijoje „Rimi Lietuva“ generalinis direktorius Vaidas Lukoševičius pristatė naują prekybos tinklo verslo strategiją.

Šiemet „Rimi Baltic“ sieks pagerinti ekonominio ir vidutinio kainų segmento prekių pasiūlą, užtikrinant šių produktų matomumą lentynose bei jų prieinamumą, kartu efektyvinant tiekimo grandines. Naujos #FOCUS (Formula for Customer Savings) strategijos tikslas – padėti pirkėjams sutaupyti.

Toliau bus vystoma programa „Gera kaina kasdien“, užtikrinanti, kad dažniausiai perkamos kasdienės prekės būtų siūlomos už konkurencingą kainą. Taip pat bus atnaujinta komunikacija parduotuvėse, kad pirkėjai lengviau pastebėtų vertingiausius pasiūlymus.

„Rimi“ archyvo nuotr.

Asortimento peržiūra ir pokyčiai

Įgyvendinant #FOCUS (Formula for Customer Savings) strategiją, planuojama peržiūrėti visas prekių kategorijas, sumažinant mažesnį pardavimų srautą generuojančias grupes, tokias kaip smulki buitinė technika, „pasidaryk pats“ prekės ar suaugusiųjų viršutiniai drabužiai.

Didesnis dėmesys bus skiriamas ekonominio segmento plėtrai – planuojama padidinti šio segmento prekių dalį beveik penktadaliu, kad pirkėjams būtų pasiūlytas platesnis asortimentas.

Pasak V. Lukoševičiaus, siekiama, kad platus „Rimi“ asortimentas apimtų daugiau ekonomiškų prekių bei jų pasirinkimų. Taip pat akcentuojamas privatus prekės ženklas – tyrimai rodo, kad 9 iš 10 pirkėjų yra bent kartą pirkę šiuos produktus, o 8 iš 10 teigia, kad yra patenkinti jų kokybe ir nori jų įsigyti dar kartą. Todėl siekiama padidinti privačių prekės ženklų dalį iki 33 proc., t. y. trečdalio viso pirkinių krepšelio.

„Rimi“ archyvo nuotr.

Akcijos: svarbi kokybė, o ne kiekybė

V. Lukoševičius pabrėžė, kad „Rimi“ reaguoja į pirkėjų elgsenos pokyčius – svarbu ne pasiūlymų gausa, o jų aktualumas ir vertė. Akcijos bus taikomos dažniausiai perkamiems, sezoniškiems ir konkurencinga kaina pasižymintiems produktams.

„Svarbiausia ne kiek akcijų turime, o ar jos iš tiesų naudingos pirkėjams. Todėl „Rimi“ dėmesį telkia į tiksliai parinktus pasiūlymus, kurie būtų vertingi pirkėjams kasdieniame jų apsipirkime“, – pažymėjo jis.

„Rimi“ vertybės išliks

Įgyvendindama šiuos strateginius pokyčius „Rimi“ ir toliau stiprins savo pozicijas tvarumo srityje, sieks ir toliau būti geriausiai pirkėjus aptarnaujančiu prekybos centru ir Top darbdaviu, skaidrumo ambasadoriumi, suteikti kokybišką ir malonią apsipirkimo patirtį „Rimi“ parduotuvėse, nes tai yra pagrindinės „Rimi“ vertybės.

Įgyvendinant strateginius pokyčius, keičiamas ir „Rimi“ šūkis. Nuo šiol jis skambės: „Verta rinktis kasdien“ – tai dar labiau pabrėžia pirkėjui siūlomą vertę: žemas kainas, kokybę ir patogumą kiekvieno apsipirkimo metu.


* Remiantis „Rimi Latvija” užsakymu 2025 metų sausio mėnesį Norstat atlikto tyrimo „Baltijos šalių visuomenės kasdienių išlaidų ir taupymo įpročiai“, kurio metu buvo apklausti 1011 Latvijos, 1003 Lietuvos ir 1002 Estijos gyventojai, kurių amžius nuo 18 iki 74 metų, duomenimis.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Patyres pTriota

Matysim, pradžia buvo labai nebloga paskui per wulta pradejo senas prekes iškišinet iki šviežuma
0
0
Visi komentarai (1)