Sutriko atsiskaitymas „Luminor“ banko kortelėmis | KaunoDiena.lt

SUTRIKO ATSISKAITYMAS „LUMINOR“ BANKO KORTELĖMIS

  • 2

„Luminor“ bankas pranešė, kad dėl techninių nesklandumų ketvirtadienį sutriko galimybė banko klientams atsiskaityti mokėjimo kortele, taip pat gali neveikti „Luminor“ bankomatai bei mokėjimų terminalai.

„Taip dėl techninių partnerio nesklandumų šiuo metu gali nepavykti atsiskaityti mokėjimo kortele, taip pat gali neveikti „Luminor“ bankomatai bei mokėjimų terminalai. Mes jau kokią valandą tvarkomės, tačiau tai yra partnerio sutrikimas, todėl ne vien Lietuvoje susiduriama su panašiomis problemomis“, – BNS teigė „Luminor“ Komunikacijos vadovė Indrė Baltrušaitienė.

Anot jos, atsakingi specialistai deda visas pastangas, kad šią problemą išspręstų kuo greičiau.

Banko paslaugomis Lietuvoje naudojosi apie 535 tūkst. klientų.

„Luminor“ įkurtas 2017 metais, sujungus Šiaurės šalių bankų „Nordea“ ir DNB veiklą Baltijos šalyse.  60 proc. banko akcijų valdo JAV investicijų bendrove „Blackstone“.

Rašyti komentarą
Komentarai (2)

User

Nesutriko

juozukas

Razinkų gavau vietoje pinigų...banlomate

SUSIJUSIOS NAUJIENOS