„Tez Tour“ vadovas: per 20 metų pasikeitusi karta pakeitė keliavimo kultūrą | KaunoDiena.lt

„TEZ TOUR“ VADOVAS: PER 20 METŲ PASIKEITUSI KARTA PAKEITĖ KELIAVIMO KULTŪRĄ

  • 0

Didžiausio Lietuvoje kelionių operatoriaus „Tez Tour“ vadovas Aleksandras Sukovas pastebi, kad po pandeminės turbulencijos turizmo sektorius Lietuvoje vėl demonstruoja augimo tendencijas. Per pirmuosius aštuonis šių metų mėnesius įmonę pasirinkusių keliautojų skaičius augo beveik 15 proc., o pajamos pasiekė 87 mln. eurų.

„Lyderystė mums reiškia būti teigiamu pokyčiu rinkoje. Visuomet siekiame būti bent vienu žingsniu priekyje tiek aptarnaudami klientus, tiek kurdami naujas partnerystes. Nuolatos investuojame į technologijas, turime profesionalią komandą, patikimus tarptautinius partnerius. Dėka jų mes esame lyderiais savo rinkoje“ – apie rekordiškai gerą pusmetį kalbėjo A. Sukovas.

Šie metai visam turizmo sektoriui yra rekordiniai. Anot įmonės vadovo, lietuviai atostogauti į užsienį keliavo dažniau nei bet kada anksčiau.

Pasikeitė kelionių kultūra: sodybas iškeitė į egzotiškas pakrantes

Reikia maždaug 20 metų kad pasikeistų karta, atsišviežintų įsisenėję įpročiai ir atsirastų naujų pomėgių. Turizmo sektorius – geriausias įrodymas, kad lietuvių keliavimo krypčių diapazonas pasikeitė radikaliai.

„Per du mūsų veiklos dešimtmečius pasikeitė keliautojų karta, todėl keitėsi ir pačios kelionės bei kelionių operatoriai. Anksčiau kelione laikydavome važiavimą iš namų į sodą ar kaimą. Šiandien keliaujame po visą pasaulį. Anksčiau kelionės būdavo prabangos pirkiniu, dabar – būtinybe, be kurios neįsivaizduojame savo poilsio“, – skirtumus vardijo A. Sukovas.

Aleksandras Sukovas. Asmeninio albumo nuotr.

Tokiam pokyčiui įtakos turėjo keli aspektai: gerėjanti finansinė gyventojų padėtis, augantis jų sąmoningumas, didėjantis kelionių krypčių pasirinkimas.

„Prireikė laiko, kol susiformavo keliavimo kultūra tokia, kokią mes ją žinome šiandien. Tai nutiko dėl gerėjančios ekonominės situacijos: kelionės tapo lengvai pasiekiamos, todėl netruko tapti ir neatsiejama gyvenimo dalimi. Jei prieš dešimtmetį atostogas užsienyje planuodavome vos kartą per metus, dabar vykstame ilsėtis radę laisvesnį savaitgalį. Žmonės pradėjo suprasti, jog keliavimas ne tik atpalaiduoja, bet ir praplečia pasaulėžiūrą, padeda formuotis asmenybei, tobulėti. Keliaudami tampame atviresniais, tolerantiškesniais pasaulio piliečiais“, – pokyčius įvardijo įmonės vadovas.

Anksčiau kelionės būdavo prabangos pirkiniu, dabar – būtinybe, be kurios neįsivaizduojame savo poilsio.

 

Pirmieji keliautojai iš Lietuvos vyko į Egiptą

Auga ir reguliariai keliaujančių žmonių skaičius: anksčiau už Lietuvos ribų nekeliavę, dabar atostogauja 1–2 kartus per metus, lanko artimuosius užsienyje, vyksta į komandiruotes ar „darbostogas“.

„2003 metais kelionės buvo prabangos produktas, daugeliui išvyka į užsienį būdavo visų metų tikslas. Savo veiklą pradėjome nuo vienos kelionių krypties – Egipto, pirmais metais aptarnavome keliasdešimt tūkstančių keliautojų. Šiandien keliautojams siūlome daugiau nei 20 krypčių, o mūsų paslaugas renkasi daugiau nei 160 tūkst. žmonių per metus. Per 20 veiklos metų aptarnavome daugiau nei 1,5 milijono keliautojų, daugiau nei pusę Lietuvos“, – verslo pradžią prisiminė A. Sukovas.

Įmonės vadovas įsitikinęs – norint užtikrinti sėkmingą įmonės veiklą, itin svarbu pažinti savo klientus, suprasti jų norus.

„Kiekvienas žmogus ieško sau idealios kelionės. Vieniems norisi atostogas leisti tingiai paplūdimyje, kiti neįsivaizduoja kelionės be ekstremalių nuotykių, o treti – egzotiškų vaizdų. Todėl privalome atliepti skirtingus keliautojų poreikius, tuo pačiu siūlydami kokybiškas paslaugas už priimtiną kainą“, – pabrėžė vadovas.

Įvardijo lyderystės formulę

„Tez Tour“ direktorius sako, kad prie įmonės augimo prisideda ir per visus veiklos metus išgrynintos partnerystės.

„Mūsų misija nuo pat pradžios buvo ir lieka – lyderystė, kurianti teigiamą pokytį visoje turizmo rinkoje. Vadovaujamės ja ir nuosekliai laikomės savo įsipareigojimo prieš klientus ir partnerius: siūlyti kokybišką paslaugą už geriausią kainą rinkoje, kad kelionės būtų prieinamomis visiems,“ – apibendrino A. Sukovas.

Jo teigimu, ne tik svarbu visuomet galvoti apie klientą bei pasirinkti patikimus partnerius. Taip pat reikia nuolat investuoti į technologijas, stebėti globalią rinką, operatyviai reaguoti į pokyčius, mokytis iš pasaulinių pavyzdžių ir šią patirtį pritaikyti.

GALERIJA

  • Aleksandras Sukovas.
Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS