Tyrimas atskleidė: gegužę dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias „Lidl“ Pereiti į pagrindinį turinį

Tyrimas atskleidė: gegužę dažno vartojimo prekių krepšelis – pigiausias „Lidl“

2025-05-18 05:00 kauno.diena.lt inf.

Dažno vartojimo prekių krepšelis pigiausias žemų kainų prekybos tinkle „Lidl“, rodo naujausias slapto pirkėjo ir rinkos tyrimų bendrovės „SeeNext“ tyrimas, atliktas gegužės 6 dieną. Gauti rezultatai parodė, kad dažno vartojimo prekių krepšelis „Lidl“ tą dieną kainavo 36,80 eurus ir buvo pigiausias tarp penkių didžiųjų šalies prekybos tinklų. Remiantis „SeeNext“ atlikto tyrimo duomenimis, dažno vartojimo prekių krepšelio kaina skirtinguose prekybos tinkluose skyrėsi beveik 3 eurais.

Gegužės 6 dieną penkių didžiausių šalies prekybos tinklų parduotuvėse Vilniuje ir Kaune apsilankę „SeeNext“ slapti pirkėjai įsigijo po analogišką dažno vartojimo prekių krepšelį. Jį sudarė 23 prekės iš skirtingų maisto kategorijų – pieno, mėsos, grūdinės kilmės ir bakalėjos produktų, vaisių bei daržovių ir gėrimų.

Tyrimo metu paaiškėjo, kad „Lidl“ dažno vartojimo prekių krepšelio suma siekė 36,80 eurus ir buvo mažiausia iš visų prekybos tinklų.

Remiantis tyrimo duomenimis, tą dieną pigiausiai pieno produktus buvo galima įsigyti „Lidl“ prekybos tinkle, jų kaina siekė 7,50 euro. Tai yra net 1,40 euro pigiau nei brangiausiai pieno produktus siūliusio prekybos tinklo parduotuvėje.

Mažiausia kaina gegužės 6 dieną už grūdinės kilmės produktus buvo fiksuota taip pat „Lidl“ prekybos tinkle, už juos sumokėta 3,13 euro arba 0,37 euro mažiau, lyginant su brangiausiai grūdinės kilmės produktus pardavusiu  prekybos tinklu.

„Lidl“ archyvo nuotr.

Žemas kainas padeda užtikrinti privatūs prekės ženklai

„Lidl“ asortimente Lietuvoje – maždaug 90 proc. privačių prekių ženklų produktų, kurie gaminami tai pačiai įmonių grupei priklausančiose gamyklose arba užsakomi specialiai „Lidl“ parduotuvėms visoje Europoje. Dažnu atveju jie tampa sėkmės garantu, siekiant užtikrinti geriausią kainos ir kokybės santykį.

Privačių prekės ženklų produktų kaina būna palyginti nedidelė, nes tarptautinė „Lidl“ grupė dalį privačių prekės ženklų užsako dideliais kiekiais tūkstančiams parduotuvių įvairiose šalyse. Toks didelis užsakymų mastas sumažina vieno produkto savikainą ir dėl to „Lidl“ pirkėjams gali pasiūlyti šiuos produktus už patrauklią kainą.

„Lidl“ archyvo nuotr.

Prekybos tinklas iš gamintojų perka tik produkto receptūrą, o pakuotes kuria pagal specialius užsakymus. Taip pirkėjai išvengia papildomų išlaidų, susijusių su žinomų prekės ženklų rinkodara ar kitomis su gamyba nesusijusiomis sąnaudomis.

Be to, privatūs prekės ženklų produktai dažnai gaminami tose pačiose gamyklose kaip ir gerai žinomi tarptautiniai prekių ženklai, o jų sudėtis gali būti tokia pati ar net geresnės kokybės. „Lidl“ užtikrina savo privačių prekių ženklų produktų kokybę, taikydama tiekėjams ir gamintojams itin griežtus reikalavimus.

Savo privačių prekių ženklų produktų kokybę „Lidl“ garantuoja taikydama itin griežtus reikalavimus gamintojams ir tiekėjams – tiek esantiems Lietuvoje, tiek ir kitose užsienio šalyse. Tam tikrais atvejais reikalavimai griežtesni nei numato teisės aktai.

„Lidl“ archyvo nuotr.

Šiuo metu Lietuvoje veikia 81 „Lidl“ parduotuvė 29 šalies miestuose: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Šiauliuose, Alytuje, Marijampolėje, Kėdainiuose, Telšiuose, Kretingoje, Mažeikiuose, Tauragėje, Jonavoje, Panevėžyje, Ukmergėje, Utenoje, Plungėje, Palangoje, Elektrėnuose, Visagine, Šilutėje, Radviliškyje, Vilkaviškyje, Druskininkuose, Rokiškyje, Kaišiadoryse, Nemenčinėje, Gargžduose, Molėtuose ir Jurbarke.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra