Velykoms kovą pirkėjai ruošėsi rinkdamiesi mažas kainas: sutaupė net 4,4 mln. eurų | KaunoDiena.lt

VELYKOMS KOVĄ PIRKĖJAI RUOŠĖSI RINKDAMIESI MAŽAS KAINAS: SUTAUPĖ NET 4,4 MLN. EURŲ

  • 6

Lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ pirkėjai kovo mėnesį aktyviai naudojosi „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymais, ruošėsi gražiausiai pavasario šventei – Velykoms. Šventinį mėnesį įsigydami mažų kainų pasiūlymo prekes „Maximos“ pirkėjai sutaupė net 4,4 mln. eurų. Prekybos tinklo pastangas užtikrinti mažiausias velykines kainas įrodė ir naujausi kainas stebinčio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ duomenys – kovą „Maxima“ ir vėl įtvirtino pigiausių maisto prekių vidutinio krepšelio lyderės poziciją.

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenys atskleidžia, kad kovo mėnesį pirkėjai labiausiai rinkosi tas „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymo prekes, kurios – neatsiejamos nuo velykinio stalo: kiaušinius, ikrus, marinuotą viščiuką ir kt. Kone gausiausiai pirkėjai pirko daugiau nei perpus pigesnį majonezą „Hellmann‘s Original“ – šios prekės pardavimai išaugo net 15 kartų lyginant su įprastu laiku.

„Maxima“ kovą – pigiausių maisto prekių vidutinio krepšelio lyderė

Velykinį mėnesį prekybos tinklo „Maxima“ dėtas pastangas užtikrinti mažiausias Velykoms aktualių prekių kainas liudija naujausi kainas stebinčio nepriklausomo portalo „Pricer.lt“ duomenys.

Portalo atlikta pigiausių maisto produktų vidutinio krepšelio analizė atskleidė, kad lyginant su kitais didžiaisiais prekybos tinklais, kovą „Maxima“ ir vėl išlaikė pigiausių maisto prekių vidutinio krepšelio lyderės poziciją bei užtikrino pirkėjams mažiausias kainas.

Kiekvieną savaitę prekybos tinkle „Maxima“ – keli tūkstančiai specialių kainos pasiūlymų skirtingose prekių kategorijose, kurie suteikia galimybę pirkėjams nuolat reikšmingai sutaupyti.

Mėnesio hitas – sausai marinuotas šašlykas

4 kartus daugiau nei įprastai pirkėjai įsigijo laisvai laikomų vištų kiaušinių „Well Done“ bei maskarponės sūrio „Granarolo“, taip pat Velykų stalui rinkosi ir raudonuosius ikrus „Alaska Seafood“ – šių pardavimai buvo 5 kartus didesni nei įprastu laikotarpiu. Prekių krepšelyje dažnai pastebimas buvo ir sutirštintas pienas „Lietuvaitė“, kurį pirkėjai rinkosi saldiems gardėsiams ruošti.

Aktualių „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymų „Maxima“ parduotuvėse netrūks ir balandį, tad šylant orams tai bus puiki proga atidaryti ir grilio, ir piknikų sezoną.

 

„Duomenys rodo, kad kovą pirkėjai gaudė pasirodžiusius saulės spindulius ir leido laiką gamtoje – ne veltui „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymo hitu tapo sausai marinuotas šašlykas „Biovela“. Šios prekės įsigyta net 20 kartų daugiau nei įprastai. Vis tik labiausiai pirkėjai pirko ne tik šašlykus, majonezą bei kiaušinius, bet ir saldainius, karštai rūkytas dešreles – šių prekių kategorijos buvo tikros mėnesio favoritės. Be to pastebėjome, kad kovą pirkėjai rūpinosi ne tik velykiniu stalu, bet ir savo augintiniais – į krepšelius krovė net po 3–4 vienetus konservuoto bei šlapio kačių ėdalo „Gourmet Gold“, – dalinosi įžvalgomis „Maximos“ Komunikacijos ir korporatyvinių ryšių departamento direktorė Indrė Trakimaitė-Šeškuvienė.

Pasinaudodami juokingų kainų pasiūlymais su „Ačiū“ kortele prekybos tinklo pirkėjai reikšmingai sutaupė įsigydami kavos pupeles „Merrild“, pyragą „Dalcolle Colomba Classica“ bei nepraleisdami progos pasirūpinti jau pamėgtų prekių ženklų produktais – gazuotu natūraliu mineraliniu vandeniu „Vytautas“, žaliosiomis alyvuogėmis „Itlv“, makaronais „La Molisana“ ir t. t.

Balandis – puiki proga atidaryti grilio, piknikų sezoną

Aktualių „Anekdotas, o ne kaina“ pasiūlymų „Maxima“ parduotuvėse netrūks ir balandį, tad šylant orams tai bus puiki proga atidaryti ir grilio, ir piknikų sezoną.

Pirkėjai, ruošiantys prisiminti jaukius vasaros pasisėdėjimus kompanijoje prie grilio, galės 40 proc. pigiau įsigyti Kaukazo armėnišką sprandinės šašlyką „Biovela“, taip pat kečupą „Heinz“, raugintą „Smetonišką“ girą, penkių grūdų „Pusryčių“ duoną ir pan. Na, o norintys pajusti išties vasarą primenantį skonį visą mėnesį turės progą įsigyti dvi porcijas valgomųjų ledų „Dadu“ už vieno kainą.

„Pasinaudodami pasiūlymu pirkėjai galės pasirūpinti ir ilgesnio galiojimo prekių atsargomis: kavos kapsulėmis „Nescafe Dolce Gusto“, kepintomis sūdytomis pistacijomis „Arimex“, šaldytais „Mamos“ tarkuotų bulvių cepelinais, skalbiamosiomis kapsulėmis „Ariel“ ir dar daugiau“, – pasakojo I. Trakimaitė-Šeškuvienė.

Į juokingų kainų pasiūlymus sugrįžta ir daugumos pirkėjų pamėgtas lydytas sviestas „Ghee Khanum“, tepamasis sūrelis „Philadelphia“, vytinta pjaustyta „Bernų“ dešra „Biovela“, šokoladinių batonėlių rinkinys „Kinder Pingui“ – visų šių produktų balandį pirkėjai galės įsigyti reikšmingai pigiau. Sutaupyti bus galima įsigyjant ir 3 vnt. populiariųjų „Coca-Cola“, „Fanta“ ir „Sprite“ gėrimų už 1,59 eur.

Rašyti komentarą
Komentarai (6)

Sukciu gauja, nebeinu

Piladelpija pabrangino neimovernai dabar atseit nuolaida

Ten kur laivas

Sutaupe .... Ar pagalvojote anksciau kad uz duona mokesite 7 litus .... Dabar tai jau vadinasi sutaupet ! Naftos barelis kainavo 120 doleriu, kuro kaina buvo apie 2 litus .... dabar prie 60$ - 5, 86 lt .... Ispanija buvo "brangi" salis, dabar pwnsininku issigelbejimas... Matyt to ir buvo siekiama, isvaryti tevus ne tik is namu, bet ir is salies

..užtai

lietuviai Kanaruos jau nupirko nekilnojamo turto už 2 milijardus o Šhimon su gauja niekaip negal nusiramint diena - naktį sukdami galva kaip iš mūsų išlupt per mokesčius kuo daugiau pinigų vogimui :D)
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS