Antikvarinis “Mercedes 108” remontuojamas autoservise

Antikvarinis “Mercedes 108” remontuojamas autoservise

2004-04-20 09:00

Retas automobilis

Antikvarinis “Mercedes 108” remontuojamas autoservise

Retkarčiais Klaipėdoje galima išvysti gana retą septintojo dešimtmečio mersedesą, primenantį praėjusio amžiaus limuziną.

Tai 108-asis modelis, vienas 1968 metų “studentų revoliucijos” laikų Europos gerovės simbolių. Neatsitiktinai šis automobilis labai patinka senovinių automobilių mėgėjams vokiečiams (galbūt jie prisimena, kaip protestuodami hipiai šiuos “simbolius” piešė dažų balionėliais?). 108-asis modelis (nepainioti su vadinamuoju turkiškuoju “115” modeliu, nes tai visai kita klasė, o čia – garsiojo “šešišimtojo” “senelis”) buvo gaminamas 1961-1969 metais. Šio modelio automobiliai turėjo skirtingus variklius, tačiau dažniausiai – 6 cilindrų, 2,8 l tūrio benzininius (todėl po kėbulo pavadinimo W 108 nurodytas variklio indeksas 280 E).

Automobilio savininkas verslininkas Aleksandras sakė, kad 1967 metais pagamintą automobilį beveik prieš 10 metų atsitiktinai įsigijo Vokietijoje. Kaip prisipažino retos mašinos savininkas, šiuo veteranu jis važinėja labai retai, nes dažnai būna užsienyje. Automobilį prižiūri jo giminaitis. Mašina kapitališkai neremontuota, nes didelių problemų nekėlė. “Atliekame tik nedidelį variklio ir elektros dalies remontą, be to, ne specializuotoje restauravimo dirbtuvėje (tokių Klaipėdoje nėra), bet įprastame servise, tiesa, gerame”, - sakė “Mercedes 108” šeimininkas. Pasak automobilio savininko, dabar jis jį įkainoja 20 tūkst. eurų.

Vokiečių žurnalo “Oldtimer anzeiger”, reguliariai spausdinančio VFR senovinių automobilių kainas, balandžio mėnesio duomenimis, už “Mercedes 108” prašoma 5 000 ir 8 500 eurų (abu pagaminti 1967 metais), 7 000 eurų (1968 metų), 5 000 ir 9 000 eurų (abu – 1969 metų). Žurnale nepavyko rasti “šimtas aštuntojo”, kainuojančio daugiau kaip 10 000 eurų. Panašus, “šimtas vienuoliktasis” modelis (skiriasi tuo, kad ant galinio sparno turi “amerikietiškąjį kylį”), kainuoja tiek pat.

108-ojo modelio gamybos metai vokiečių kolekcininkams neturi reikšmės, jie dėmesį kreipia į automobilio būklę ir komplektuotę. Jeigu automobilis restauruotas, dėmesys kreipiamas į darbų lygį, kruopštumą. Automobilis nelaikomas itin retu, nors jo kaina ir paklausa – stabilios.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų