Važiuodamas 280 km/val. greičiu "Nesė Group" valdybos pirmininkas Kazys Paulikas savo šypsenos veidrodėlyje jau nematė, tačiau įvertino "Aston Martin Vanquish S" galimybes.
Nukonkuravo "Ferrari"
"Manau, kad šis automobilis pas mane gyvens dar labai ilgai. "Aston Martin" turi savo šarmą, charakterį ir net bėgant metams išsaugo savo veidą, – apie įspūdingą britų pasididžiavimą kalba 45-erių verslininkas. – Su juo važiuoti labai malonu ir jauku."
2007 m. tamsiai mėlynas "Aston Martin Vanquish S" K.Pauliką iškart sužavėjo savo išvaizda. Automobilių parodoje Frankfurte verslininkas buvo numatęs pirkti "Ferrari", tačiau įsėdęs į jį pasijuto tarsi karte, o pamatęs "Aston Martin", galutinai pakeitė nuomonę.
"Jis – tikresnis automobilis, jaučiasi kokybė, geros medžiagos, – K.Paulikas mašiną lygino su savo kitu, taip pat prabangiu automobiliu "Maseratti Grand Turismo". – Šis "Aston Martin" bene paskutinysis rankomis rinktas modelis."
Tačiau perkant šį automobilį verslininkui įtakos turėjo ne tik išvaizda, bet ir jo patikimumas, stabilumas, važiavimo kokybė.
Įspūdingas greitis
"Užtenka paspausti mygtuką ir mechaninė pavarų dėžė persijungia į automatinį režimą. Tokia greičių dėžė naudojama "Formulės 1" boliduose. Ir viskas vyksta akimirksniu. Nori – padidini apsukas arba sumažini pavaras, o arklio jėgos dirba maksimaliu pajėgumu", – pasakojo verslininkas.
2007 m. "Aston Martin Vanquish S" turi 520 arklio jėgų (380 kW), variklio tūris – 5935 kub. cm, variklio tipas – V12. 100 km mieste automobilis sunaudoja 16–18 l benzino. 100 km greitį išvysto per 4,8 sek.: "Tačiau nesu paauglys ar lenktynininkas, kad man turėtų įtakos kiekviena sekundės padala."
Maksimalus automobilio greitis – 322 km/val., tačiau klaipėdietis neišbandė visų jo galimybių: vyras tenkinosi 285 km/val. greičiu. Sunku patikėti, kaip mašina išlaiko tokias apkrovas, tačiau nesunku suprasti, kam keleiviui tvirtai įsikibti reikalingos metalinės rankenos.
"Į kainą buvo įskaičiuota diena treniruočių trasoje Anglijoje su profesionaliais pilotais, – aiškino "Nesė Group" valdybos pirmininkas. – Tada važiavau su profesionalu. Tiesiai į sieną. Ir automobilis staiga sustojo. Buvo nejauku, tačiau man demonstravo jo galimybes, puikias stabdymo funkcijas, stabilumą."
Net darydamas posūkį važiuojant dideliu greičiu "Aston Martin" lieka stabilus. "Tarsi sulipęs su žeme", – pastebėjo profesionalūs vairuotojai girdami, kad tai – vienas stabiliausių "Aston Martin" modelių.
Skriejo Vokietijos greitkeliu
"Jo kėbulas lietas iš plieno, jaučiasi tvirtumas ir stangrumas, – patenkintas mašina K.Paulikas. – Automobilis akimirksniu reaguoja į tavo komandas. Jei reikia aplenkti, paspaudi greičio pedalą, iškart įsijungia sportinis režimas."
Pats verslininkas greičiausiai "Aston Martin" vairavo 240 km/val. greičiu – tai buvo Vokietijos greitkelyje. Miestas, neabejoja K.Paulikas, ne vieta lenktynėms ir savo pranašumui demonstruoti. Jį stebina, kaip neatsakingai važinėja jauni, nepatyrę vairuotojai.
"Variklio galingumas nėra vienintelis privalumas. Juk svarbu ir stabilumas, traukės, automobilio pakaba ir daugelis kitų niuansų", – teigė verslininkas.
K.Paulikas išbandė ir sportinį "BMW M3", tačiau "Aston Martin" vairuoti daug maloniau. Šis automobilis gali būti ir ramus, solidus, prabangus, o kai nori – virsta sportišku galiūnu: "O važiuodamas M3 nuo pirmos iki paskutinės akimirkos – ir stabdydamas, ir mieste – jauti, kad važiuoji sportiniu automobiliu."
Automobilį bjauroja raktas
Išvydus "Aston Martin Vanquish S" pajusi profesionalaus dizainerio ranką: britai sugebėjo sukurti mašiną, kuri bus vertinama ir po 10, 20 ar 30 metų. Tokias mašinas galima kolekcionuoti.
Tačiau, nuoširdžiai kalba verslininkas, ją pirko ne norėdamas pasipuikuoti prieš kitus. Prabangią, rafinuotą mašiną pirko sau.
Paklaustas, ar per dvejus metus pastebėjo kažkokių minusų, K.Paulikas šyptelėjo: "Yra, yra..."
"Aston Martin" perėmęs ir 2000 m. vardą vėl pardavęs "Ford" koncernas perdavė netikusį palikimą – automobilio raktą, kurį įkišęs paspaudi mygtuką ir tada pradeda veikti variklis. Jis, pripažino verslininkas, labai nesiderina prie subtilaus, komfortiško ir prabangaus automobilio.
Juokaujant, ar apie milijoną kainavęs "Aston Martin Vanquish S" bijo juodų kačių, K.Paulikas šyptelėjo: "Jų gali bijoti ir VAZ, ir "Ferrari" vairuotojas. Aš jų nebijau."
Kas geriausiai skamba patogiame "Aston Martin Vanquish S"? "Nesė Group" valdybos pirmininkas nusijuokė: "Variklio garsas. Reikia išgirsti, tačiau jis skamba tarsi muzika. Todėl dažniausiai važiuoju tyloje."
Naujausi komentarai