IŠSKIRTINIAI AUTOMOBILIAI
“Audi A8L” - beveik prezidentinis limuzinas
Beveik prezidentinis limuzinas – toks apibūdinimas prisimenamas matant naują Vokietijos koncerno gaminį: solidus, ilgas, įspūdingas ir brangus. Tačiau, skirtingai nuo vyriausybės vadovų limuzinų, modelis “L” (long – “ilgas”) neturi šarvuoto korpuso ir pertvaros, skiriančios keleivius nuo vairuotojo. Nuo paprasto “aštuntuko” (“Audi A8”) modelis “L” skiriasi pailgintu korpusu ir eigos lengvumu.
Tačiau pagal priedų gausą modelis “L” mažai kuo skiriasi nuo paprasto koncerno flagmano, kuris “prifarširuotas” elektronikos. Kartu galima išskirti keletą originalių naujovių, pritaikytų šiame modelyje. Kompiuteris “skanuoja” kelio paviršių ir priklausomai nuo nelygumų automatiškai įjungia vieną iš keturių pakabos lygių. Būtent dėl to važiuojama “minkštai”. Įdomiai dirba ir žibintai. Esant didesniam nei 30 laipsnių posūkiui, įsijungia papildomas apšvietimas į posūkio pusę. Neįprasta ir aptarnavimo režimo apsaugos sistema. Esant nesankcionuotiems remonto darbams automobilis nusileidžia ant dugno. Egzotiška galima laikyti ir spaudimo bei kiekvieno rato temperatūros kontrolės sistemą.
Modelis “L” aprūpintas V formos 4,2 l benzino varikliu, kurio galingumas 335 AJ. Visi ratai yra varomieji. Greičių dėžė – automatiška šešių greičių “Tiptronik”. Priklausomai nuo papildomų įrenginių Lietuvoje modelis “L” kainuoja nuo 320 iki 410 tūkst. litų, o paprastas “aštuntukas” kainuoja 266500 Lt. Vienintelį Baltijos šalyse automobilio “ilgą modelį” įsigijo Klaipėdos verslininkas.
Naujausi komentarai