„Chrysler 300C“ - nebrangus solidumas

„Chrysler 300C“ - nebrangus solidumas

2004-07-13 09:00

Naujovės

„Chrysler 300C“ - nebrangus solidumas

„Chrysler 300C“ - naujasis Amerikos kompanijos, gaminančios automobilius ir Europoje, flagmanas. Pirmasis įspūdis, išvydus naująjį „Daimler Chrysler“ kūrinį, – pagaliau Amerika grįžta prie savo automobilių ištakų, klasikinių šeštojo-aštuntojo dešimtmečių „kelių kreiserių“. Didžiulis, lyg garlaivis, ir toks pat patogus. Įspūdį daro dideli (18 colių!) ratai ir kai kurios kėbulo proporcijos, dėl kurių beveik dvi tonas sveriantis 5 m ilgio „limuzinų klasės“ automobilis neatrodo kerėpliškas.

Europietiškas solidumas

Automobilis iš priekio šiek tiek primena naujausią „Rolls Royce“, prie kurio padirbėjo BMW dizaineriai: tie patys statūs kampai, didžiulės grotelės, stačiakampiai žibintai. Skirtingai nei RR 300C labiau prieinamas, nes kainuoja septynis ar aštuonis kartus mažiau – 116-149 tūkst. Lt, priklausomai nuo variklio kubatūros. Gana sunku nustatyti automobilio klasę – kaip ir daugumos amerikietiškų automobilių Europos rinkoje. Lyginant su BMW, galima spėti, kad 300C stovi tarp „penktuko“ ir „septintuko“. Oda, medis, analoginiai laikrodžiai (kaip „RR“), didelės ciferblatų „stiklinės“ juodai pilkame skyde – visa tai atitinka „limuzinų klasės“ automobilio etaloną. Gale sėdintiems keleiviams pakanka vietos, kaip ir sename gerame 126 modelio „Mercedes“.

Vairuotojo sėdynė patogi – 8 reguliavimo padėtys leidžia prisitaikyti prie bet kokios vairuotojo figūros. Vairą galima derinti dviem kryptimis - „aukštyn ir žemyn“ bei „į save ir nuo savęs“. Reguliuojamas ir pedalo mazgas, kaip naujausiame XJ klasės „Jaguare“. Ciferblatai skleidžia „žydrą šviesą“. 300C turi įdomią funkciją – įsimena, kaip sureguliuotos sėdynės, vairas, akceleratoriaus pedalas.

Greitkelių užkariautojas

Variklis iškart parodo, ką sugeba. 300C komplektuojami 6-8 cilindrų V formos 2,7, 3,5 ir 5,7 l tūrio benzininiais varikliais. Galingiausius variklius (250 „arkliukų“) turinčios versijos 100 km per valandą greitį pasiekia per 6,4 sek. Labai neblogai! Kiek šis monstras sunaudoja degalų? Vidutiniškai 12 litrų. Degalus taupo MDS sistema, kuri, važiuojant mieste, įstrigus grūstyje, išjungia pusę cilindrų.

Automobilis – galingas, net testuojama versija su 3,5 l tūrio varikliu veržliai didina greitį. Tiesa, numatytų 230 km per valandą greičio testuojamas automobilis nepasiekė, pasitenkindamas 210 km per valandą greičiu - „garlaiviui“ tai puikus rezultatas. Automatinė pavarų dėžė gana mąsli, ypač važiuojant dideliu greičiu. Tokios klasės mašinai vairas – informatyvus. Mašina puikiai išlaiko trajektoriją. Maloniai nustebino nedidelis šios stambios mašinos posūkio spindulys. Pakaba minkšta, amerikietiška, geriausias savo savybes parodo važiuojant gruntiniu keliu. Važiuojant dideliu greičiu, atsiskleidžia daugeliui amerikietiškų mašinų būdinga savybė – lingavimas. „Chrysler 300C“ „krypuoja“ kaip antis – nuo šono ant šono.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų