Elektrinio paspirtuko „Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2“ apžvalga | KaunoDiena.lt

ELEKTRINIO PASPIRTUKO „XIAOMI MI ELECTRIC SCOOTER PRO 2“ APŽVALGA

  • 1

Šiais metais „Xiaomi“ patobulino savo populiarųjį „Pro“ elektrinį paspirtuką ir pristatė naują versiją – „Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2“.

Iš esmės čia turime atnaujintą „Xiaomi Mi Electric Scooter Pro“ elektrinį paspirtuką, kuriame ištaisytos senos klaidos. Varlė.lt specialistai išbandė naująjį paspirtuką ir savo įspūdžiais pasidalino apžvalgoje.

Firminėje baltoje dėžutėje be elektrinio paspirtuko rasime instrukciją, 2A įkroviklį ir atsarginę padangą. Kažkokių didelių naujienų čia nematyti, tačiau yra keli esminiai patobulinimai, dėl kurių verta pagalvoti apie naujesnę versiją.

Varlė.lt elektrinių paspirtukų specialistai pastebi, kad šiame modelyje gamintojas nusprendė labiau pabrėžti savo prekės ženklą ir ant paspirtuko stiebo įkomponavo logotipą. Taigi, vien iš jo gatvėse lengviau bus galima atskirti „Pro“ nuo „Pro 2“ elektrinių paspirtukų. Kalbant apie dizaino pakeitimus, galima dar paminėti tai, kad elektrinis paspirtukas gavo atšvaitus gale, priekyje ir šone. Iškart galima pastebėti, kad galinis paspirtuko sparnas papildomai tvirtinamas metaliniais statramsčiais, taigi paspirtukas tapo dar patikimesnis. „Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2“ paspirtuko konstrukcijos rėmas iš esmės yra toks pats, kaip „M365 Pro“ modelio. Elektrinis paspirtukas pagamintas iš tvirto aliuminio lydinio.

„Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2“ gavo naują, tvirtesnį elektros laidą. Taip pat vertėtų paminėti, kad priekinis žibintas dabar yra ryškesnis ir pasižymi 2 vatų galia (palyginimui ankstesnėje versijoje buvo 1W). Taip pat gamintojas patobulino stabdžių sistemą ir galima matyti, kad galinis stabdžių žibintas čia yra didesnis. Galinis paspirtuko ratas stabdymui naudoja didelį perforuotą stabdžių diską, o priekinis ratas turi E-ABS stabdymo sistemą. Stabdymo metu priekinė ir galinė stabdymo sistemos yra aktyvuojamos viena po kitos. Tai leidžia reikšmingai sutrumpinti stabdymo kelią. Visi šie patobulinimai reiškia, kad naujuoju paspirtuku važiuoti yra ne tik maloniau, bet ir saugiau.

Tam, kad galima būtų važiuoti „Xiaomi Mi Scooter Pro 2“, reikia telefone nustatyti „Mi Home“ programėlę, atlikti paprastą registraciją, pažiūrėti saugaus važiavimo filmukus. Reiktų paminėti, kad ekranėlį gamintojas taip pat patobulino, nes saulėtą dieną dabar jame perteikiamą informaciją įskaityti yra patogiau. Ekrane galima matyti aktualų greitį, įveiktą atstumą, baterijos įkrovą ir kitą informaciją. Tai labai patogu, nes nereikia traukti telefono tam, kad „Mi Home“ programėlėje patikrintumėte ar pakaks baterijos atsargų nuvažiuoti iki kelionės tikslo.

Reikėtų pažymėti, kad klirensas (prošvaisa) tikrai puikus ir siekia visus 85 mm. 8,5 col. padangos gerai slopina nelygumus ir sugeria vibracijas, tačiau tikrai nerekomenduojama ilgą laiką važinėti šaligatvių plytelėmis. Kodėl? Tiesiog vertėtų nepamiršti, kad pneumatinės gumos sąskaita įgyvendinama amortizacija nėra pats geriausias sprendimas. 

„Xiaomi Mi Scooter Pro 2“ sveria 14,2 kg ir jį patogu nešiotis. Išlankstymas labai paprastas ir sklandus – su juo be kokių nors didelių problemų per kelias sekundes susitvarkys ir paaugliai. Variklio be šepetėlių maksimali 600W galia (nominali galia siekia 300W) leidžia pasiekti 25 km/val. greitį. Valdyti paspirtuką tikrai labai patogu. Beje, reikėtų pastebėti, kad jis pakankamai gerai susitvarko su važiavimu į įkalnes, tačiau čia efektyvumas priklauso nuo svorio, nes testavimo metu suaugusiam 80 kg sveriančiam vyrui nepavyko įvažiuoti į 20 laipsnių kalniuką, o štai 45 kg sveriančiam paaugliui tokią įkalnę su „Xiaomi Mi Scooter Pro 2“ įveikti pavyko. Beje, maksimali apkrova, kokią gali atlaikyti šis elektrinis paspirtukas yra 100 kg. 

474 Wh baterijos talpa leidžia nuvažiuoti iki 45 km. Tiesa, Varlė.lt specialistai primena, kad ši reikšmė priklauso nuo kelių aplinkybių: kelio dangos, naudotojo svorio, to ar naudotojas važiuoja su kuprine ir pan. Naujasis „Xiaomi Mi Scooter Pro 2“ siūlo tris važiavimo režimus, kurie pasižymi skirtingais greičių diapazonais:

• Pėsčiųjų režimas – 0-5 km/h

• Standartinis režimas – 0-20 km/h

• Sporto režimas – 0-25 km/h

Norėdami važiuoti greičiau, įjunkite S, važiuodami pro parką rinkitės D (pėsčiųjų režimą) ir važiuokite lėčiau. Režimai perjungiami tikrai labai patogiai ir greitai – tiesiog du kartus paspaudus įjungimo mygtuką.

Kalbant apie bateriją, reikėtų paminėti patobulintą, penktos kartos jos valdymo sistemą, kuri apima šešias išmanias apsaugas: apsaugą nuo trumpojo jungimo, nuo perkaitimo, nuo perkrovos, aukštos temperatūros, apsaugą nuo įtampos tiekimo budėjimo režime, apsaugą nuo per didelio išsikrovimo. Reikėtų atkreipti dėmesį, kad gamintojas korpuse numatė sandarinimo tarpiklį, kuris neleidžia skverbtis drėgmei, tačiau, be jokios abejonės, rekomenduojama atlikti hidroizoliaciją.

Nors naujasis 2020 metų „Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2“ nedaug kuo techniškai skiriasi nuo ankstesnės kartos modelio, tačiau kaip bebūtų yra tobulesnis ir leidžia važiuoti saugiau, todėl tikrai vertas dėmesio.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Juozas

Apie kainą tai nutylėta

SUSIJUSIOS NAUJIENOS