Geltona architekto G.Natkevičiaus meilė automobiliui "Hummer H3"

Geltona architekto G.Natkevičiaus meilė automobiliui "Hummer H3"

2009-05-24 09:00
Pasitenkinimas: architekto G.Natkevičiaus per pustrečių metų "Hummer H3" dar nenuvylė.
Pasitenkinimas: architekto G.Natkevičiaus per pustrečių metų "Hummer H3" dar nenuvylė. / Antano Slavinsko nuotr.

Meilė iš pirmo žvilgsnio. Taip žinomas architektas Gintautas Natkevičius šypsodamasis kalba apie ryškiaspalvį savo automobilį "Hummer H3".

"Kaip kauptukas. Kitoks"

"Geltonas. Ryškus. Kaip kauptukas. Kitoks", – 51 metų vyras neslepia, kad renkantis "Hummer" visureigį apsisprendimą lėmė pirmiausiai estetika.

G.Natkevičiaus firmai priklauso apie 10 mašinų. Todėl tą 2006 m. dieną jis rinko automobilį ne sau, o kolegai. Tačiau automobilių aikštelėje pamatęs ryškiai geltoną beveik naują "Hummer H3", iškart juo susižavėjo ir neatsispyrė pagundai.

"Sunkmečio laikais nepopuliaru girtis išlaidų reikalaujančiu automobiliu, – neslapukavo architektas. – Tačiau šis 3,5 l talpos variklio visureigis mažesnis nei įprasti "Hummer", o 100 km jam užtenka 13–15 l benzino."

Kaip ir daugumai jo kolegų, G.Natkevičiui būdingas noras turėti kitokių, išskirtinių, retų daiktų. Ne, purto jis galvą, tai nėra pižonizmas: "Norėjau tos keistos, kauptuko formos mašinos. Dabar dauguma automobilių, kaip ir kiti daiktai, supanašėjo ir kelia šleikštulį, todėl išskirtinumu, tarsi iššūkiu, ginamės nuo vienodumo."

Estetizmu ir ypač asketizmu dvelkia ir Gintauto "Hummer H3". Jokių papildomų daiktų, priedų, pakabukų, užrašų. "Tik, – juokiasi architektas, – mano automobiliuose kažkodėl visada galima rasti skėtį."

Saugus ir patikimas

G.Natkevičiui, laikinai atidavusiam 2 tūkst. 654 kg sveriantį automobilį į dirbtuves, buvo keista persėsti į dukters "Mercedes A 170". "Hummer H3" G.Natkevičius jaučiasi labai saugiai ir patikimai: "Renkantis mašiną, šios savybės man yra antroje vietoje."

Po įvairius Lietuvos kampelius važinėjantis vyras neretai namo grįžta vėlai vakare, todėl išvargus, ypač slidžiame, nelygiame kelyje, "Hummer H3" – ideali mašina.

Gintautas, ieškojęs komforto ir saugumo, dabar džiaugiasi, kad sėdėdamas aukštai iškeltoje visureigio vairuotojo vietoje gali anksčiau įvertinti situaciją, drąsiai važiuoja ir kaimo keliais, o sudėtingomis sąlygomis keturiais ratais varomas automobilis išlieka stabilus: "Bent porą kartų autostradoje, priekyje susimėčius kitam automobiliui, "Hummer" stabdydavo stabiliai ir slysdavo tiesiai. Tiesa, reikia įvertinti šios mašinos masę – 2,5 t automobilis slysta beveik dvigubai toliau nei nedidelė mašina."

Siaubingai taškosi

Per pustrečių metų G.Natkevičius nenusivylė savo geltonuoju automobiliu. Net keista, giria jis, kad "H3" beveik nesigirdi variklis: "Salone tylu. Aš nuolat pažeidinėju taisykles ir kalbuosi mobiliuoju telefonu. Beje, gal tai iliuzija, tačiau laisvų rankų įranga man nepatinka. Akimirkai atsijungęs laidelis arba atsipalaidavimas užsimiršus gali sudaryti daugiau keblumų nei laikant telefoną rankoje, bet kartu išliekant budriam."

Architektas giria ir "Hummer" akustiką. Tokio garso, pripažįsta Gintautas, jis nesugeba išgauti net namie. Nejau apie 100 tūkst. litų kainavęs automobilis išties neturi minusų?

"Yra, – neslepia estetiką vertinantis architektas. – Jis siaubingai apsitaško, net autostradoje! Besisukdami platūs ratai aptaško purvu dureles, net jų rankenas. Matyt, įtakos turi forma ir aerodinamika."

Labiausiai nuvylė BMW

Pirmasis nuo 1983 m. vairuojančio architekto automobilis buvo "Žiguli". Po to, šypsosi G.Natkevičius, jis vos iš koto neišvirto pamatęs į Lietuvą atvežtą "Ford Sierra". Ir po poros metų nusipirko sportinį variantą.

Po to – du labai patikę komfortiški "Peugeot 605", turbodyzelis ir benzinas. Vėliau atėjo eilė dviem penktos klasės BMW: "Geri, tačiau labiausiai nuvylę automobiliai. Nepatikimi, daug techninių gedimų. Firmoje turime ir trečios klasės BMW, jis taip pat nuvylė."

Tačiau G.Natkevičius giria automobilių žinovų "parketiniu džipu" vadinamą visureigį – "Mercedes ML". 2,7 l talpos turbodyzelinį variklį turėjęs automobilis jam labai patiko: "Kietas plaktukas!"

Nukonkuruotų tik "Aston Martin"

Turbūt ryškiu geltonu "Hummer" labai lengva suvilioti moteris? G.Natkevičius juokiasi. Jis pripažįsta, kad sunku suvokti moterų požiūrį ir nuspėti, kokie vyrų žaislai joms labiausiai patinka.

Tačiau prisimena vieną situaciją: "Kartą nuo Vilkijos iki Veliuonos pavėžėjau vyrą. Po keliolikos minučių jis sako: ech, tu labai laimingas žmogus! Su tokia mašina kiekviena moteris – tavo!"

Koks svajonių automobilis galėtų nukonkuruoti jo "Hummer H3"? Architektas tikina, kad šiuo metu jis labai patenkintas ir bene pirmą kartą neturi svajonių mašinos.

Tiesa, po akimirkos patikslina, kad jei neribotų finansinės galimybės, jis nusipirktų ir mielai pavažinėtų "Aston Martin": "Labai gražus ir mielai burzgia!"

Ir tas "Aston Martin" būtų geltonas? Architektas juokiasi: "Būtų super! Bet, regis, jie gaminami tik juodi ir sidabriniai."

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Susijusios naujienos

Daugiau naujienų