“Jaguar XJ” – jėgos ir stiliaus šturmas

“Jaguar XJ” – jėgos ir stiliaus šturmas

2004-05-11 09:00

Limuzinai

“Jaguar XJ” – jėgos ir stiliaus šturmas

Bendrovė “Sostena” pristatė naują “kačių” šeimyną. Kaip ir dera, jai “vadovauja” galingiausias atstovas – “Jaguar XJ”. Taip pavadinti prabangūs ir stilingi automobiliai gaminami nuo 1968 metų. Visais laikais šios serijos modeliai buvo su “retro” atspalviu – šiek tiek aristokratiški, visada visada įsimenančio silueto, nepaisant pasaulio automobilių mados.

Regis, naujos, septintosios XJ kartos kūrėjai pranoko save – automobilis galingas, tačiau orus lyg veislinis arabų ristūnas. “Ristūnas” turi karštą širdį – 240-400 AG variklius. 2250 kg sveriantis automobilis iki 100 km per valandą įsibėgėja per 5,3 sekundės. Dinamiškas įsibėgėjimo charakteristikas pagerina aliumininis kėbulas, kuris 40 proc. lengvesnis už plieninį (ankstesnės kartos jaguaro). Stebina degalų sunaudojimas – tokios klasės mašinos rodikliai – 10,5-12,3 l benzino.

Šios serijos jaguaras kaip visada prabangus – brangios medienos plokštės, minkšta šviesi oda, o svarbiausia – gausu papildomų funkcijų, nuo pašalinės akies paslėptų sistemų, palengvinančių valdymą. Pakaba valdoma kompiuterine sistema, todėl greitkelyje automobilis visada važiuoja lygiai, švelniai atlieka posūkius. Kai greitis viršija 160 km per valandą, ši sistema nuleidžia automobilį 15 mm, sumažindama kelio prošvaisą, automobilis tarsi priglunda prie važiuojamosios dalies. Taip atsiranda garsioji jaguaro “stovėsena”, greitkelyje išskirianti mašiną iš bendro automobilių srauto.

Prie jautraus naujojo jaguaro vairo reikia priprasti. Iš pradžių, lenkiant ar atliekant kitą staigų manevrą, jį tenka kontroliuoti abiem rankomis. Patogi automatinių pavarų perjungimo sistema, turi “U” formos svirtelės kanalą. Perjungimas naudojamas pereinant prie rankinio valdymo funkcijos ar sportinio važiavimo būdo. Puiki, operatyviai suveikianti “Brembo” tipo stabdžių sistema. Kaip sakė daugelio jaguarų žinovas, už tokius pinigus iš tiesų gauni tai, kas taip palengvina vairavimą, jog nejučia atsipalaiduoji. Ypač kai greitkelyje elegantiškai lenki bavariškas mašinas su daugybe “privalumų”. Šis jaguaro modelis kainuoja nuo 214 tūkst. Lt.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra

Daugiau naujienų