Naujovės
Nauja “Audi A6” turi savo veidą
![]() |
Mašinos priekio nesupainiosi su kita marke. |
“Audi” gamintojų naujovė – naujasis “šeštukas” – iš pirmo žvilgsnio, ypač pažvelgus iš priekio, stebina tuo, kad turi savo veidą. Šiuolaikiškiems automobiliams tai labai aktualu. Vartotojai retai, bet reguliariai priekaištauja automobilių dizaineriams, kad mašinos tampa panašios viena į kitą. Iškart patraukia dėmesį didžiulės naujojo “šeštuko” priekinės grotelės, tarsi pranykstančios buferyje. Toks sprendimas jaguaro ir kraislerio stiliumi (prisiminkime XJ, M300 modelius) anaiptol neprimena konkurentų, nes kalbama ne apie detalių skolinimąsi, bet apie drąsų sekimą automobilių mada.
Variklio galingumas
“Šeštuko” profilis liko toks pat, tipiškas “Audi” – veržlus siluetas, išlenktos langų linijos. Dėl šio silueto “Audi” galima atpažinti tarp kitų mašinų. Kėbulas plieninis, naudojamas ir aliuminis, todėl jis 30 kilogramų lengvesnis nei ankstesnio modelio. Savo siluetu A6 primena “flagmaną” - A8; tai suteikia “šeštukui” papildomo solidumo.
A6 variklis sumontuotas išilgai, kaip ir daugelyje koncerno modelių. Naujasis modelis komplektuojamas vienu iš šešių variklių: keturių benzininių – nuo 2,4 l V6 (177 AG) iki 4,2 l V8 (335 AG) bei dviejų dyzelių.
Testavimui buvo pristatytas “Quattro” modelis su FSI varikliu. Jis laikomas šiuolaikiškiausiu varikliu – 3,2 l darbinis tūris su tiesioginiu įpurškimu (255 AG). Stebina variklio galingumas – galima neblogai įsibėgėti net esant mažoms apsukoms. Vėliau prie jo galimybių įprantama, tarsi taip ir turėtų būti. Nuo 2400 iki 5500 apsukų per minutę variklis yra labai elastingas. Jis veikia itin tyliai – apie jo darbą galima spręsti tik iš tachometro apsukų. Garso izoliacija puiki. Galingą įsibėgėjimą lydi negarsus gaudesys, kurį taip vertina bavariškų mašinų vairuotojai. “Raudamas iš vietos”, A6 demonstruoja puikias įsibėgėjimo charakteristikas: 100 km per valandą mašina pasiekia per 6,9 sek. Kūrėjai deklaruoja degalų sunaudojamą nuo 7,1 iki 14,3 l.
Įdomi pavarų dėžė
Ypatingo dėmesio nusipelno pavarų dėžė – šešių pavarų automatinis “tiptronikas” su sportinio režimo bei mechaninio valdymo įjungimo funkcijomis. Įvaldyti visus “tiptroniko” režimus reikia laiko, tam tiko pasirengimo, įpratimo įgūdžių. Pavaros mechaniškai perjungiamos pirštais, dviem greitį keičiančiais lapeliais po vairu arba lengvai liečiant pavarų dėžės valdymo rankenėlę. Tai patogu, tačiau tik ištobulinus automatiškus lyg pilotų valdymo įgūdžius. Įprastu režimu “automatas” gana lėtai pereina į aukštesnę pavarą, todėl ranka nevalingai įjungia “Sport” padėtį. Įprasta automatinės pavarų dėžės padėtis patogi važiuojant miesto grūstyje ar tiesiame greitkelyje, “Sport” padėtis ar rankinis valdymas gelbsti lenkiant.
Vairas – informatyvus, saikingai jautrus, todėl lengva manevruoti. Automobilis lengvai valdomas, tačiau tai negadina tolygios eigos, būdingos tokios klasės mašinoms. A6 turi kelias įdomybes – pavyzdžiui, variklį galima įjungti ir išjungti ne raktu, bet mygtuku, neištraukiant rakto iš kišenės. Įdomus ir elektromechaninis rankinis stabdys – pajudant iš vietos, jeigu vairuotojas jau prisisegė diržą, jo nereikia nuleisti.
Su visais varomaisiais ratais
Limuzinai “Audi A6” pradėti gaminti naujoje Neskarsulmės gamykloje iki parodos Ženevoje likus kelioms savaitėms ir beveik trims mėnesiams – iki oficialios prekybos pradžios. Šis automobilis – svarbiausias koncerno prekybos politikoje, jis turi tapti perkamiausias visoje “Audi” modelių gamoje. Vieno koncerno vadovų Joachimo Heicmano nuomone, šis automobilis, kurio kūrimui, gamyklos statybai ir modelio “įsukimui” išleista 530 mln. eurų, taps kokybės etalonu. 2004 metais bus pagaminta apie 80 tūkst. “šeštukų”. Tikimasi, kad iki pusės mašinų bus su visais varomaisiais ratais.
Naujausi komentarai