„Opel“ naujos eros aušrą pasitiko inovacijomis | KaunoDiena.lt

„OPEL“ NAUJOS EROS AUŠRĄ PASITIKO INOVACIJOMIS

„Opel“ vis aukščiau kelia elektromobilumo vėliavą, o 2024-ieji bus ypatingi: pirmą kartą kiekvienas modelis turės savo elektrinę versiją. Pagrindus prieinamiems novatoriškiems automobiliams gaminti Vokietijos bendrovė padėjo prieš 125 metus.

Didžiuojasi paveldu

1899 m. sausio 21 d. Wilhelmas Opelis, įmonės įkūrėjo Adamo Opelio sūnus, su šaltkalviu Friedrichu Lutzmannu pasirašė „Motorwagenfabrik“ įsigijimo sutartį. Motorinių transporto priemonių gamykla tapo startine „Opel“ automobilių gamybos baze. Prasidėjo nauja era.

Jos istorija buvo rašoma toli už Riuselsheimo, kur įsikūrusi įmonės būstinė, ribų. Iki tol sėkmingai siuvimo mašinas ir dviračius gaminusi „Opel“ įžengė į sau nežinomą teritoriją.

Nuo to laiko iš Europos gamyklų išriedėjo daugiau nei 75 mln. „Opel“ automobilių. Vienas iš dabartinių bestselerių – naujausios kartos „Opel Astra“ – yra iš Riuselsheimo.

Bendrovei minint 125-ąsias automobilių gamybos metines, nuo surinkimo linijos juda inovatyvus kompaktinės klasės modelis su pažangiomis technologijomis ir elektrine pavara.

„Dabar esame naujos eros aušroje – taip, kaip prieš 125 metus. Mūsų įmonė – elektrifikacijos pionierė, siūlanti individualius mobilumo be išmetalų sprendimus, tokius kaip naujasis „Astra Sports Tourer Electric“. Tiek pirmas „Opel“, tiek šis modelis – iš Riuselsheimo. Didžiuojamės savo paveldu“, – sakė „Opel“ generalinis direktorius Florianas Huettlis.

„Opel“, gaminusi siuvimo mašinas ir dviračius, prieš 125 m. įžengė į nežinomą teritoriją.

Modernus bestseleris

Pirmas automobilis iš Riuselsheimo „Opel-Patentmotorwagen System Lutzmann“ buvo fantastiškas technologinis pasiekimas, o šiandien jo vaidmenį atlieka naujausios kartos gamintojo bestseleris „Opel Astra“.

Ypač dinamiški hibridiniai elektrifikuoti „Astra GSe“ ir „Astra Sports Tourer GSe“ (vidutinės degalų sąnaudos pagal WLTP metodiką: 1,3 l/100 km, CO2 emisija 30–29 g/km) kartu su naujuoju elektriniu universalu „Astra Sports Tourer Electric“ taip pat rieda nuo Riuselsheimo konvejerio.

Elektrinis kompaktinis universalas – vienas pirmųjų tokio segmento modelių, jo premjera įvyko pernai. Elektros motoras išvysto 115 kW/156 AG galią ir 270 Nm sukimo momentą. Daugelio kitų elektromobilių maksimalus greitis neviršija 150 ar 160 km/val., bet „Astra Sports Tourer Electric“ gali pasiekti 170 km/val. greitį.

Viena akumuliatoriaus įkrova juo galima nuvažiuoti iki 413 km (pagal WLTP). Elektromobilyje įdiegtos moderniausios technologijos, tarp jų – „Intelli-Lux LED Pixel Light“ žibintai su 168 LED elementais ir „Intelli-Drive 2.0“ sistema su pusiau automatine eismo juostos keitimo ir išmaniojo greičio palaikymo funkcijomis.

Prioritetinė strategija

„Opel“ yra „Stellantis NV“, pasaulinio lyderio, sukurto naujai tvaraus judumo erai, dalis.

Kartu su giminingu Didžiosios Britanijos prekės ženklu „Vauxhall“ bendrovė atstovaujama daugiau kaip 60 pasaulio šalių ir toliau žengia į naujas tarptautines rinkas.

Šiuo metu „Opel“ nuosekliai įgyvendina elektrifikavimo strategiją, nuo 2028 m. Europoje visą dėmesį sutelks į elektromobilius.

Rašyti komentarą
Komentarai (4)

Vatnykas tipiškas

Paskaitykit statistiką, tuoj stabdys elektromobilių gamybą, nes neperka tiek, kiek tikėjosi. Nėra kur dėti.

Senukas

Vata eikit sr atj

Kadaise

Opelis buvo tikrai gera masina! Deja - buvo.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS