Sportinius „Audi“ išbandė ir lietuviai
Lietuviai sportinius automobilius „Audi“ lenktynių trasoje išbandė pirmiau net už vokiečius ir lenkus.
„Audi Sportscar Experience“, pristatantis savo sportinius automobilius atkeliavo į Lietuvą iš Latvijos, vėliau persikels į Lenkiją ir tik po to į Vokietiją.
Kauno „Nemuno žiedo“ trasoje rugsėjo 25-29 dienomis „Audi“ atstovų kviestiniai svečiai galėjo išbandyti „Audi RS4“, „Audi S8“ ir „Audi TT Coupe“.
Pastarasis savo vertę įrodinėjo su 3,2 litro varikliu pasiekdamas 250 arklio galių ir iki 100 kilometrų per valandą įsibėgėdamas per 5,7 sekundės. Maksimalus greitis – 250 kilometrų per valandą.
Slalomo trasoje itin staigius ir stačius posūkius be praslydimo pavykdavo įveikti daugiau nei septyniasdešimties kilometrų per valandą greičiu.
Ekstremalių pojūčių suteikia ir naujasis „Audi RS4“. 4,2 litro darbinio tūrio variklis leidžia pasiekti neįtikėtinas 420 arklio galių.
Su tokia variklio galia automobilis be vargo lekia į stačias įkalnes. „Šūvio efektą“ suteikia FSI technologija su tiesioginiu benzino įpurškimu.
100 kilometrų per valandą greitį šis automobilis pasiekia per 4,8 sekundės. Greitis elektroniniu būdu ribojamas ties 250 kilometrų per valandą padala.
Vienai arklio galiai čia tenka vos keturi kilogramai svorio. Prieš keletą metų tokio rodiklio negalėjo pasiekti nė vienas vidutinės klasės sedanas.
245 tūkstančius litų kainuojančio sportinio „Audi RS4“ charakterį paryškina ir reguliuojamos išmetimo vamzdžio sklendės, kurias pakeliant arba nuleidžiant galima valdyti variklio riaumojimą.
Tačiau labiausiai lenktynių trasoje nustebino prabangus „Audi S8“ sedanas.
Jo 10 cilindrų V formos 5,2 litro variklis, pagamintas pagal „Lamborghini Gallardo“ pavyzdį, pasiekia net 450 arklio galių. Tai lyg vilkiko variklis, įkištas į lengvojo automobilio kėbulą.
Iki 100 kilometrų per valandą šis „žvėris“ gali įsibėgėti per 5,1 sekundės. Greitis ribojamas pasiekus 250 kilometrų per valandą.
Automobilio siautėjimą trasoje bandyta pažaboti keraminiais stabdžiais, kurie puikiai veikė ir ekstremaliose situacijose.
Visais trimis automobiliais buvo galima pralėkti „Nemuno žiedo“ trasa po keturis ratus, kad būtų galima pajusti „quattro“ pavaros privalumus įveikiant staigius posūkius didesniu nei šimto kilometrų per valandą greičiu.
Naujausi komentarai