Vėluojančio „Ryanair” skrydžio keleiviai Vilniuje nesulaukia pagalbos Pereiti į pagrindinį turinį

Vėluojančio „Ryanair” skrydžio keleiviai Vilniuje nesulaukia pagalbos

2012-12-27 19:02
Vėluojančio „Ryanair” skrydžio keleiviai Vilniuje nesulaukia pagalbos
Vėluojančio „Ryanair” skrydžio keleiviai Vilniuje nesulaukia pagalbos / Evaldo Butkevičiaus nuotr.

Beveik penkias valandas Vilniaus oro uoste skrydžio į Romą laukiantys „Ryanair“ keleiviai nesulaukia pagalbos iš skrydžio bendrovės. Žmonėms trūksta informacijos, jų nepasiekė ir privaloma pagalba: nemokami skambučiai, maistas ir gėrimai, rašo portalas delfi.lt.

Keleiviai į Romą turėjo išvykti ketvirtadienį 10.55 val., tačiau skrydis buvo nukeltas iki 15.30 val., vėliau iki 16 val. Vilniaus oro uosto duomenimis, skrydis vėluoja dėl rūko Italijoje.

„Kai yra aišku, jog šituo atstumu (Vilnius – Roma - DELFI) skrydis atidedamas daugiau nei 3 valandoms, turi būti pradėta rūpintis keleiviais. Pagal 261-ą Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą, 2004 m., rūpinimasis keleiviais yra maitinimas, atsižvelgiant į laukimo laiką, du nemokami skambučiai, jeigu reikia paskambinti ir pranešti, arba galimybė išsiųsti nemokamas žinutes. Jeigu tenka laukti naktį, pagalba tai nemokama nakvynė viešbutyje bei kelionė tarp viešbučio ir oro uosto“, - keleivių teises priminė Civilinės aviacijos administracijos Oro transporto skyriaus vedėja Virginija Žegunytė.

Ji taip pat dėstė, kad jeigu skrydis yra atidedamas daugiau kaip 5 valandoms, keleivis turi teisę atsisakyti skrydžio ir atgauti už jį sumokėtus pinigus.

Reiso į Romą keleivis sakė, jog kol kas visi keleiviai laukia žinių iš skrydžių bendrovės. Jis pasakojo, kad lėktuvas vėlavo 2 valandas, keleiviai buvo į jį sulaipinti, tačiau jau dvi valandas toliau laukia pakilimo.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra