Pasak jos, Ukmergės kryptimi važiuojančios transporto priemonės, pravažiavus degalinę „Emsi“, bus nukreipiamos į priešpriešinio eismo pusę, o Vilniaus kryptimi važiuojančios transporto priemonės – į šia kryptimi dešiniau esantį lygiagrečiai einantį privažiavimo kelią.
Abiem kryptimis eismas vyks dviem juostomis.
Vilniaus kryptimi važiuojančių transporto priemonių greitis taip pat bus ribojamas iki 50 km/h, o nereguliuojamoje pėsčiųjų perėjoje eismą laikinai reguliuos šviesoforas.
Darbų metu keisis ir viešojo transporto Bukiškių stotelės vieta.
Anot savivaldybės, Bendorėlių kryptimi Bukiškių stotelė bus perkelta maždaug 150 metrų į priekį, o Šeškinės kryptimi – maždaug 130 metrų atgal ir bus įrengta ties stovėjimo aikštelės kampu.
Tarandės tunelio statybos darbai startavo šių metų balandžio pradžioje. Iki rugsėjo planuojama užbaigti tunelio įrengimo I etapo darbus – nukasti gruntą, gręžti tunelio atramų gręžtinius polius, įrengti tunelio atramas, perdangą su asfalto dangomis.
Tarandės tunelis rengiamas maždaug 300 metrų nuo „Emsi“ degalinės, Vilniaus–Panevėžio magistralėje, važiuojant Ukmergės kryptimi.
Didelės spūstys ties posūkiu į Tarandę kasdien piko metu formuojasi nuo 2017 metų, kai buvo atidarytas Vilniaus vakarinis aplinkkelis. Planuojama, kad įrengus tunelį spūsčių neliks arba jos reikšmingai sumažės, o eismo įvykių rizika taps minimali.
Tarandės tunelį už 6,2 mln. eurų (su PVM) įrengs viešąjį pirkimą laimėjusi „YIT Lietuva“. Tunelį atidaryti eismui planuojama iki kitų metų birželio.
Naujausi komentarai