Pirkti, pirkti ir dar kartą pirkti. Atrodo, tokiu principu vadovaujasi kai kurie tautiečiai. Praėjusį savaitgalį naktinėje apsipirkimo akcijoje siaubę "Akropolį", penktadienio naktį vilniečiai suko į mados ir stiliaus centrą "Europa".
Linksmino simfoninis orkestras
Apsipirkti "Europoje" buvo galima ne bet kaip. Fone skambėjo Lietuvos valstybinio simfoninio orkestro muzika, scenoje šoko Jūratės ir Česlovo Norvaišų vadovaujamas sportinių šokių kolektyvas "Sūkurys", dainavo Lietuvai "Eurovizijoje" atstovausiantis Sasha Son. "Trūksta tik, kad kas nors Lietuvos vėliavomis mojuotų, jei jau orkestras pasitinka", – prunkštė pro duris prasibrauti bandydamas vyras. Kitas patikslino: "ES vėliavomis, pagal pavadinimą."
"Mes čia beveik kaip "Titanike", – užgrojus orkestrui su draugėmis juokėsi mergina. Ironiškai juokaujančių buvo ir daugiau, tačiau tai nesutrukdė jos organizatoriams pasiekti savo tikslą.
Įleido ne visus
Proga iškilmingai apsipirkti galėjo pasinaudoti ne visi. Į "Europą" buvo įleidžiami tik tie, kurie turėjo kvietimus arba lojalumo korteles. Tokių iš viso buvo apie 7,5 tūkst., iš jų į renginį atėjo apie 5 tūkst. žmonių. "Niekada nenorėjome daryti renginio visiems, skyrėme jį lojaliems klientams", – sakė prekybos centro "Europa" vadovė Sandra Kivilienė.
Keli šimtai žmonių pradėjo būriuotis Europos aikštėje dar neatėjus 22 val., oficialiai renginio pradžiai. Tačiau pernelyg pasiankstinę to gailėjosi: žmonės iš pradžių buvo įleidžiami nedideliais būreliais, todėl kai kuriems pavyko patekti į prekybos centrą tik beveik praėjus pusvalandžiui, o šaltukas lauke spaudė ne iš maloniųjų.
Suėję į vidų žmonės iškart puolė į parduotuves, tačiau daugelis jų tiesiog žvalgėsi ir nepuolė plačiai atverti piniginių. Kur kas ilgesnės eilės nei prie parduotuvių kasų netrukus nusidriekė prie nemokamai dalijamo vyno. Apsirūpinę gėrimais žmonės sustojo "Europos" koridoriuose. Nemokami gėrimai, koncertinė programa, kam dar leisti pinigus?
Nors rezultatų, kiek prekių per akciją pavyko parduoti, prekybos centras dar neturi, jo vadovė akciją vertino kaip sėkmingą ir net geriau pavykusią nei tokią pačią akciją, rengtą 2007 m. "Pastebėjome, kad atėjo mažiau žvaigždžių, daugiau paprastų žmonių, norinčių tiesiog apsipirkti. Prekybininkai džiaugėsi, kad žmonės atėjo pirkti, ne tik savęs parodyti", – sakė S.Kivilienė.
Dėl nuolaidų nepakvaišo
Nuolaidų karštinė "Europoje" pirkėjų nepaveikė taip, kaip "Akropolyje". Žmonės pirko po vieną ar kelis daiktus, kai kurie tikino būsimus pirkinius nusižiūrėję iš anksto ir specialiai laukę akcijos, kad šiek tiek sutaupytų.
Vis dėlto dauguma į renginį atėjo ne dėl nuolaidų. Jos nebuvo itin didelės – dažniausiai pasitaikė 20 ar 30 proc., o pardavėjos gyrė, kad tai – daiktai iš naujausių kolekcijų. Tačiau nuolaidų sistemą perpratę pirkėjai šnabždėjosi, kad netrukus šie daiktai gali būti dar labiau nukainoti. Gali būti, kad bus taikomos dar didesnės nuolaidos.
Naujausi komentarai