Draudimų, ribojimų, sugriežtintos kontrolės nepakanka kovoti su jaunimo girtavimu. Tuo įsitikinę moksleiviai piktinasi, kad įvairūs draudimai taikomi nepasitarus su jais, o svarbiausia – nebandant ieškoti jaunimo alkoholizmo priežasčių.
„Nepaisant įsivyravusios nuomonės, kad jaunimas nemoka linksmintis ir apskritai gyventi be svaigiųjų gėrimų, mes pasisakome už kovą su alkoholizmu naudojant konkrečius ir efektyvius kovos būdus“, – tikino Lietuvos moksleivių sąjungos (LMS) jaunimo politikos komiteto koordinatorius Ignas Dirma.
Įsitikinę, kad vienas efektyviausių būdų kovoti su žalingais įpročiais yra socialinė reklama, veikliausi Lietuvos moksleiviai inicijuoja visuomeninę akciją „Išpilk“. Ja siekiama paskatinti šalies moksleivius kurti socialinę vaizdo reklamą, atkreipiančią jaunų žmonių dėmesį į plintančią visuomenės ligą – alkoholizmą.
„Jaunimas geriausiai žino, kaip kreiptis į bendraamžius ir kokiu būdu pateikti informaciją, kad ji ne tik sudomintų, bet ir paskatintų keistis. Tikime, kad tokia reklama paskatins jaunuolius susimąstyti: įsipilti ar išpilti“, – neabejoja I.Dirma.
Visi, kurie nestokoja fantazijos ir originalių minčių, savo sukurtą socialinę reklamą jau gali skelbti portale www.ispilk.holivudas.lt. Akcija truks iki gegužės 15 d. Geriausius darbus bus galima pamatyti per televiziją, labiausiai lankomuose interneto portaluose, mokyklose. Nugalėtojus rinks ne tik kompetentinga komisija, bet ir paprasti žmonės.
Naujausi komentarai