Aplopytomis Kauno gatvėmis važiuojantys vairuotojai negali prarasti slalomui reikalingų įgūdžių, nes tenka apvažiuoti prie pat vandens nuotekų šulinių esančios įdubas. Jas turėtų tvarkyti "Kauno vandenys", tačiau tvarką ketinama keisti.
Kauno valdžia giriasi, kad duobės jau užlopytos kone visose svarbiausiose miesto gatvėse, tačiau kauniečiai ir miesto svečiai pirštais bado į šalia važiuojamosiose gatvių dalyse įrengtų šulinių atsivėrusias duobes ir įdubas. Nuo seno nusistovėjo tvarka, kad jas turi tvarkyti savivaldybės bendrovė "Kauno vandenys", tačiau jos pasamdyti rangovai nespėja suktis. Kai kur žvyru užpiltos įdubos riogso ne vieną savaitę.
"Žinoma, kad tiek laukti negalima. Apskritai jie turėjo eiti kartu ar net priekyje gatves tvarkančios brigados", – sakė savivaldybės administracijos direktorius Dainius Ratkelis.
Kauno miesto savivaldybės vadovai teigia ne kartą "Kauno vandenų" atstovams grūmoję pirštu, tačiau bendrovės generalinis direktorius Linas Baltrėnas skėsčioja rankomis.
"Darbų apimtys labai didelės. Šiais metais asfaltavimo darbams ketiname išleisti 800 tūkst. litų. Tai yra rekordiniai mastai bendrovės istorijoje. Pavyzdžiui, pernai tokiems darbams reikėjo 360 tūkst. litų", – teisinosi L.Baltrėnas. "Kauno vandenys" mieste prižiūri 40 tūkst. šulinių.
Specialiai dėl gatvių lopymo problemos vakar sušauktame bendrovės valdybos ir savivaldybės atstovų posėdyje nutarta iš esmės keisti seną tvarką. Nuspręsta, kad "Kauno vandenys" asfaltavimo darbų turėtų imtis tik naujų tinklų įrengimo ir avarijų atvejais. Visais kitais atvejais gatvės dangą turėtų tvarkyti savivaldybės samdyti rangovai, o "Kauno vandenys" apmokėtų už asfaltavimo darbus prie šulinių išrašytas sąskaitas.
"Apie tokį modelį galvota jau anksčiau, nes nelogiška, kad tvarkyti tos pačios gatvės važiuoja du skirtingi rangovai", – kalbėjo L.Baltrėnas.
Naujoji tvarka turėtų įsigalioti nuo birželio.
Naujausi komentarai