Krovinių uostas nieko nesudomino | KaunoDiena.lt

KROVINIŲ UOSTAS NIEKO NESUDOMINO

  • 23

85 mln. eurų (be PVM) vertės Marvelės prieplaukos Nemune ties Kaunu koncesininko konkurse nesulaukus nė vienos paraiškos, bus svarstoma, kaip pagerinti jo sąlygas.

"Iki birželio 3 d. konkurse nebuvo sulaukta paraiškų. Kitą savaitę konkurso komisija svarstys, ką daryti toliau. Bus svarstoma, ar reikėtų keisti konkurso sąlygas, ką būtų galima palengvinti. Jeigu bus pakeitimų, tada bus kreipiamasi į Vyriausybės koncesijų komisiją, kad ši patvirtintų naujas sąlygas", – sakė susisiekimo ministro atstovas Ričardas Slapšys.

Anot jo, potencialūs koncesininkai, kurie domėjosi konkursu, abejojo dėl upės gylio palaikymo ir krovinių srauto užtikrinimo.

"Upė vasaros metu stipriai nusėda ir svarstoma, kaip galima palaikyti gylį. Be to, yra klausimų dėl krovinių poreikio", – kalbėjo R.Slapšys.

Dabar konkurso sąlygos numatė, kad 25 metų trukmės sutartis bus trijų dalių. Pirmajame etape – per pirmus penkerius metus –  koncesininkas turėtų įrengti papildomai 80 m krantinės, krovos aikštelę ir priešgaisrinę infrastruktūrą, prieplaukoje per valandą būtų galima perkrauti iki devynių 1 tūkst. talpos tonų baržų. Antrame plėtros etape būtų statomi sandėliai, administracinis ir kiti pastatai, jei jų reikės, o trečiajame – plečiama infrastruktūra.

Marvelės prieplauką už 2,8 mln. eurų anksčiau statė Kauno statybos ir kelių remonto bendrovė "Kamesta" kartu su "Šilutės polderiais" – pernai baigta statyti 120 m ilgio prieplauka, įrengta 1 ha teritorija kroviniams sandėliuoti. Prieplauka pritaikyta krauti krovinius konteineriuose, statybines medžiagas, medieną, kitus didžiagabaritinius ir sunkiasvorius krovinius.

Dėl prastos infrastruktūros krovininė laivyba Nemunu beveik nebevyksta nuo 1993 m.

Rašyti komentarą
Komentarai (23)

Anonimas

Šitas projektas, tai yra afera įsisavinti EU pinigus juos itikinant šio projekto svarba ir ekonomiškumu. Toliau seka orinės firmos kurios virintu baržas tam reikalui, žodžiu nueita taip toli, kad nebegali nestumti šio projekto toliau, nes reiks gražinti pinigus. Tik yra suinteresuotu asmenu, kurie užsitikrinti nori pastovias pajamas gilinant vaga ir t.t. nebesiplesiu, laiko nėra...

Darius

Reikalingos patvankos ir sliuzai. Tada viskas bus Ok. Vokietijoje Mozelis platumo kaip Neris, o laivyba deka patvanku vyksta apie 200km. Beda ta kad pas mus pastata stato ne nuo pamatu

Akivaizdu

kad pinigai kaip į balą, o sako, kad pinigų nėra. Tas ministras Sinkevičius yra tikras nevykėlis, nes nei Nemune nei geležinkelyje tvarkos nėra. O dar pyktinasi, kad Prezidentė juos kritikuoja. Tikri lodariai.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS