„Versmėje“ – pažintis su SGD terminalu | KaunoDiena.lt

"VERSMĖJE" – PAŽINTIS SU SGD TERMINALU

Klaipėdos "Versmės" progimnazijos šeštokai tapo pirmąja uostamiesčio klase, kuri dalyvavo "Klaipėdos naftos" inicijuojamame projekte, skirtame iš arčiau susipažinti su Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo projektu. Gyva, žaisminga ir emocijų kupina pamoka abejingų nepaliko.

Klaipėdos "Versmės" progimnazijos šeštokai tapo pirmąja uostamiesčio klase, kuri dalyvavo "Klaipėdos naftos" inicijuojamame projekte, skirtame iš arčiau susipažinti su Suskystintųjų gamtinių dujų (SGD) terminalo projektu. Gyva, žaisminga ir emocijų kupina pamoka abejingų nepaliko.

Šviečia moksleivius

"Klaipėdos naftos" komunikacijos vadovė ir mokytojos pareigas 45 minutėms perėmusi Indrė Milinienė pasakojo, kad bendrovė, viešindama SGD terminalo projektą, yra orientuota į visas auditorijas – ne išimtis ir jaunoji karta.

"Moksleiviams ir jaunimui skiriame ypatingą dėmesį. Praėjusiais metais buvo vykdomas 1–4 klasių piešinių konkursas, kurio metu mažieji pateikė savo vizijas, kaip jie įsivaizduoja terminalą uoste. Vėliau smalsuoliams buvo pateiktas naudingų žinių srautas ir išleista knygelė "Dominykas ir stebuklingas laivas", – pasakojo I.Milinienė.

Anot jos, šiais metais norėta pasiekti kiek vyresnių vaikų – 5–7 klasių moksleivių – auditoriją. Komunikacijos vadovė teigė, kad šiam tikslui įgyvendinti pasirinktas edukacinis projektas, skirtas kartu su "Klaipėdos nafta" pažinti SGD terminalo projektą.

Projektą tęs

Klaipėdos "Versmės" progimnazija tapo pirmąja mokykla, kurioje buvo vedama interaktyvi ir žaisminga pamoka.

"Tikimės, kad vaikams 45 minutės neprailgo, o pamoka buvo prasminga ir naudinga. Jos metu mokiniams per projektorių buvo pateikiama daug naudingos informacijos apie SGD terminalą, vyko viktorinos, buvo organizuojami žaidimai, pateikiami klausimai auditorijai. Kodėl "Versmės" mokykla? Tiesiog taip sutapo, jog būtent ši šeštokų klasė tapo unikalia ir pirmąja, dalyvavusia projekte", – sakė I.Milinienė.

Pamokos apie SGD terminalo projektą bus tęsiamos ir kitose uostamiesčio mokyklose. Kaip teigė komunikacijos vadovė, apsilankyti ketinama visose to pageidaujančiose mokyklose – tereikia pačių bendrojo lavinimo įstaigų iniciatyvos.

"Ateityje panašūs projektai bus organizuojami ir vyresniems moksleiviams ar studentams. Žinoma, specialistai jaunimui pateikia jau rimtesnę informaciją", – kalbėjo pašnekovė.

Pokyčiai – naudingi

Klaipėdos "Versmės" progimnazijos socialinė pedagogė ir karjeros koordinatorė Jurgita Petkutė-Jevstafjeva teigė, kad liko maloniai nustebinta vesta pamoka. Anot jos, pamoka buvo labai profesionali.

"Patiko viskas: tai, kaip buvo pateikta informacija, užduodami klausimai, suformuluoti apibendrinimai. Vaikų reakcijos parodė, kad ir jiems buvo labai įdomu. Tikiu, jog teigiamos emocijos geriausiai padeda įsisavinti informaciją", – teigė socialinė pedagogė.

Anot jos, mokiniams savi mokytojai dažnai būna pabodę, todėl jaunas bei naujas veidas, pamoką vedantis kiek kitokiais nei įprasta metodais, puiki priemonė jaunuosius smalsuolius paskatinti domėtis įvairiais dalykais.

"Patiko ir intensyvi bei gyva pamokos forma. Akivaizdu, kad vaikams įtraukti bei sudominti reikia specialių priemonių – pavyzdžiui, prizų. Ne materialinė vertė čia svarbi, o pats būdas prikaustyti moksleivių dėmesį ir paskatinti aktyviai dalyvauti užsiėmime. Manau, kad tokie projektai tikrai naudingi, jie turėtų būti vystomi ir ateityje. Garantuoju, jei šią pamoką būtume vedę mes, informaciją vaikai būtų priėmę visai kitaip", – sakė J.Petkutė-Jevstafjeva.

Įvertino teigiamai

Pamokoje dalyvavę "Versmės" progimnazijos šeštokai liko sužavėti praleistu laiku. Vaikai tikino, kad pamoka buvo be galo įdomi ir naudinga. Mokiniai aktyviai domėjosi pateikiama informacija, atsakinėjo į klausimus ar dalyvavo diskusijoje. Moksleiviai stebino ir jau turimomis žiniomis apie SGD, statomą terminalą ar laivą "Independence".

"Sužinojau daug naujų dalykų. Gal ne viskas pasirodė taip paprasta ir lengvai suvokiama, tačiau informacijos gavau išties nemažai. Patiko ir pateiktos užduotys, pavyzdžiui, sukonstruoti popierinį laivo modelį. Man buvo labai įdomu", – sakė moksleivė Ieva.

Jai antrino ir Rimantė, patikindama, jog pamokoje susipažino su dalykais, apie kuriuos anksčiau nieko nežinojo. Šeštokas Ignotas pripažino, kad tokių pamokų galėtų būti ir daugiau.

Rašyti komentarą
Komentarai (3)

Mda

Na niekaip nesuprantu, kam reikia vaikams pasakoti apie SGD terminalą ir ką vaikai apie tai supranta? Kas čia per pakazuha? Tokiems vaikams geriau apie narkotikų ir ankstyvų seksualinių santykių žalą papasakokite.

rezidentas

vyko viktorinos, buvo organizuojami žaidimai, pateikiami klausimai auditorijai. Ar buvo klausimai kam moketi už SGD terminalą ?

Mda

Nieko nesupratau, o kam mokiniams pažintis su SGD terminalu? Kam švaistyti laiką ir pinigus? O dar įdomiau kiek ta pažintis kainavo.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS