„Seat Leon Cupra 290“ – dar galingesnis | KaunoDiena.lt

„SEAT LEON CUPRA 290“ – DAR GALINGESNIS

  • 1

SEAT pristato tobulą automobilį, leidžiantį nevaržomai mėgautis dinamišku gyvenimu. Aukščiausios klasės „Leon“ šeimos narys „CUPRA 290“ dabar gali pasiūlyti didžiausią 213 kW/286 AG galią, kuri žengia koja kojon su ekonomiškumu. Kraują stingdantis dizainas, plačios galimybės pasirinkti individualius aksesuarus ir nepriekaištinga kokybė neleis suabejoti „Leon CUPRA“ išskirtinumu. Būsimieji automobilio šeimininkai taip pat galės džiaugtis jo stilinga išvaizda ir nedidele kaina.

Anot žurnalistų ir pirkėjų, „SEAT Leon CUPRA“ yra ypatingai patrauklus automobilis, kuris gali būti ir sportinis kupė, ir penkiaduris hečbekas ir „Sports Tourer“ universalas. Europos žiniasklaidos atstovų atliktuose palyginimo testuote stilingasis CUPRA iškart tapo lyderiu. Jo savininkai džiaugiasi stilingu dizainu ir puikiu valdomumu. Be to, naujasis „Leon ST CUPRA“ gali pasiūlyti universalams būdingą erdvę. Dėl universalumo ir talpios, net 1470 l tūrio bagažinės, „Leon ST CUPRA“ yra nepralenkiamas tiek šeimos, tiek laisvalaikio automobilis. Jis tinka tiesiog visiems gyvenimo atvejams.

Puikiai subalansuotas aukščiausių technologijų „prifarširuotas“ automobilis bet kokią kelionę pavers nepakartojama ir malonia. Vienas didžiausių šio modelio privalumų – galingas 2.0 l TSI variklis su dviguba įpurškimo sistema ir kintamu vožtuvų darbu. Priklausomai nuo versijos, jis gali užtikrinti 195 kW/261 AG arba 213 kW/286 AG galią. DCC dinaminė pakabos reguliavimo sistema, blokuojamas priekinis diferencialas, „Progressive steering“ vairo stiprintuvo sistema, „CUPRA Drive Profile“ sistema ir standartiniam įrangos paketui priklausantys „full-LED“ žibintai nepaliks abejingo nė vieno, kuris žavisi naujausiomis technologijomis.

Valdymas: paklusnumas ir tikslumas

Iš kitų modelių CUPRA išsiskiria galia, tiksliu valdymu ir dinamika. „CUPRA 290“ modelis su DSG transmisija iki 100 km/h įsibėgėja vos per 5,7 sekundes. Su mechanine pavarų dėže šį greitį pavyksta pasiekti per 5,8 sek. Maksimalus pasiekiamas 250 km/h greitis, žinoma, taip pat kalba pats už save. Didžiausią 350 Nm sukimo momentą, užtikrinantį nepakartojamą trauką bet kokioje situacijoje, dabar galima pasiekti labai plačiame variklio sūkių diapazone: 1700-5800 aps./min. Nepaisant to, „Leon CUPRA“ gali pasigirti ir išskirtiniu ekonomiškumu. Vidutinės degalų sąnaudos su DSG transmisija siekia vos 6,6 l/100 km, o su mechanine pavarų dėže – 6,7 l. Tai atitinka 149 ir 156 g CO2 emisijų („Leon CUPRA SC“ modeliui).

Ypatingai išrankūs „Leon CUPRA 290“ savininkai galės rinktis „Performance pack“ įrangos paketą, kuriam priklauso „Brembo“ stabdžiai, išskirtinio dizaino ratlankiai ir specialios padangos.

Stilingąjį „Leon“ šeimos narį galima atpažinti iš „CUPRA 290“ užrašo ant bagažinės dangčio. Į vidų jis vilioja chromo apdailos elementais. „High-gloss black“ juodos spalvos apdailos elementai – papildomos įrangos dalis. Tačiau geriausiai šio modelio dvasią atspindi jo galingo variklio, derinamo su atnaujinta išmetimo sistema, sportiškas garsas.

Aukščiausios variklio technologijos

Kaip ir dera tikram sportiniam varikliui, 2.0 l TSI motoras ypač tiksliai ir greitai reaguoja į kiekvieną greičio pedalo spustelėjimą. Naujasis, turbokompresorių turintis variklis gali pasigirti naujausių technologijų komponentais – dviguboje įpurškimo sistemoje tiesioginis benzino įpurškimas yra papildomas degalų įpurškimu į kuro įsiurbimo kamerą.

Šis techninis sprendimas padeda sumažinti degalų sąnaudas ir emisijų kiekį. Cilindrų užpildymas kuro mišiniu visuomet yra optimalus, o reguliuojami velenai su unikalia vožtuvų pakėlimo sistema kontroliuoja išmetimo sistemos darbą. Cilindro galvutėje įmontuotas išmetimo kolektorius yra modernios termo-izoliacinės sistemos dalis. Nauja aliuminio stūmoklių ir guolių danga sumažina trintį iki minimumo. CUPRA ekonomiškumą taip pat padeda užtikrinti „Start/Stop“ ir stabdžių energijos regeneracijos sistema.

Pakaba: dinamika ir bekompromisis preciziškumas

CUPRA visuomet buvo nepakartojamos dinamikos, sportiško charakterio ir galios sinonimas. Kūrėjai stengėsi, kad kiekviena detalė pateisintų šią mintį. DCC dinaminė pakabos kontrolės sistema, blokuojamas priekinis diferencialas ir „Progressive steering“ kintamos galios vairo stiprintuvo sistema priklauso standartinės įrangos paketui, taigi naujasis „Leon CUPRA“ daug greičiau įveikia bet kokios lenktynių trasos ratą, negu jo pirmtakas.  Be to, vairuotojas gali labiau atsipalaiduoti, jaustis patogiau ir laisviau net ir ilgose kelionėse. Saugumą ir patikimumą užtikrina išskirtinė, raudonai dažtytas apkabas turinti, stabdžių sistema. 

DCC dinaminė pakabos reguliavimo sistema

Kertiniai dinamikos akmenys – mažas svoris ir tvirta kėbulo struktūra. Lengvasvorį, „Leon“ šeimai būdingą dizainą paveldėjo ir CUPRA. Naujos kartos dinaminė DCC pakabos reguliavimo sistema buvo sukurta specialiai CUPRA modeliui. Ji pasižymi dar didesniu jautrumu vairuotojo komandoms ir gebėjimu prisitaikyti prie važiuoklės darbo milisekundžių tikslumu. „CUPRA Drive Profile“ sistema suteikia vairuotojui daugiau galimybių pritaikyti automobilio valdymą pagal savo individualius poreikius ir susidariusias situacijas.

Blokuojamas priekinės ašies diferencialas

Naujasis priekinės ašies blokuojamas diferencialas žymiai pagerina šio, priekiniais ratais varomo automobilio trauką ir valdymą. Sistema naudoja daugiadiskį hidraulinį elektronikos valdomą blokavimo mechanizmą. Maksimali blokavimo galia siekia net 1600 Nm, o išskirtiniais atvejais visas 100 proc. galios gali būti nukreiptas į vieną ratą. Blokuojamas diferencialas integruotas į visas valdymo sistemas, tokias kaip ESP ir EDS. Jis ne tik pagerina trauką, bet ir sumažina „torque steer“ efektą posūkiuose. Dėl to, blokuojamas diferencialas neturi jokios neigiamos įtakos komfortiškam vairavimui.

„Progressive steering“ vairo stiprintuvo sistema

Standartinės įrangos paketui priklausanti „Progressive steering“ kintamos galios vairo stiprintuvo sistema akivaizdžiai palengvina vairavimą ir suteikia jam daugiau dinamiškumo. Vairuotojai jau įvertino šios sistemos privalumus: labiau atsipalaiduoti leidžiantis vairavimas, mažiau judesių vairu, patogesnis valdymas posūkiuose ir statant automobilį aikštelėse.

Specialiai „Leon CUPRA“ modeliui sukurta ESP sistema suteikia sportiškesnį vairavimo jausmą bei padeda užtikrinti saugumą. Norintys ypač dinamiško valdymo, gali sistemoje nustatyti „Sport“ režimą arba ją išvis išjungti.

„CUPRA Drive Profile“ sistema

„CUPRA Drive Profile“ sistema suteikia vairuotojui galimybę nusistatyti jam labiausiai priimtiną vairavimo režimą. Be „Comfort“ ir „Sport“, CUPRA režimas, be abejo, buvo vienas svarbiausių Martorelio inžinierių prioritetų. Įjungus šį režimą, greičio pedalas tampa itin jautrus, o DSG transmisija užtikrina sportišką itin greitą pavarų perjungimą, kurį patvirtina sodresnis ir griausmingesnis variklio garsas. DCC dinaminė pakabos kontrolės sistema, „Progressive steering“ sistema ir blokuojamas priekinės ašies diferencialas taip pat padeda sukurti sportišką CUPRA režimo dvasią.

Emocionalus ir galia alsuojantis dizainas

Emocionalus dizainas – „Leon“ šeimos skiriamasis bruožas. CUPRA modelis įrodė, kad tobulėjimui ribų nėra. Automobilio priekyje esančios oro paėmimo angos bei „full-LED“ žibintai, galinis difuzorius bei du ovalo formos išmetamieji vamzdžiai neleidžia suabejoti naujojo CUPRA dinamiškumu ir galia. Modelio individualumą paryškina išskirtiniai ratlankiai, raudonos stabdžių apkabos, bei tamsintas galinis ir galiniai šoniniai stiklai.

Unikalaus dizaino vairas, ant kurio sumontuotos DSG transmisijos pavarų perjungimo svirtelės bei sportinės, baltais dygsniais papuoštos „Alcantara“ sėdynės – dinamiškos dvasios atspindys. Papildomos įrangos paketui taip pat priklauso juodos odos, baltais dygsniais sudygsniuotos sėdynės. Pedalai ir slenksčiai pagaminti iš aliuminio.

CUPRA 290 praeivių akį traukia unikaliais 19 colių ratlankiais su titano apdaila, ant stogo sumontuotu stilingu oro aptaku, CUPRA užrašu ant stabdžių apkabų ir juodais šoniniais galinio vaizdo veidrodėliais. Automobilio vidus gali būti papuoštas chromo arba juodais apdailos elementais.

Išskirtinė, individualumo suteikianti įranga

Į geriausiųjų gretas „Leon CUPRA“ modelį iškelia „Progressive steering“ sistema, dinaminė pakabos kontrolės sistema, blokuojamas priekinės ašies diferencialas, „CUPRA Drive Profile“ sistema, pažangi stabdžių sistema bei 19 colių ratlankiai (CUPRA 290).

„Full-LED“ priekiniai žibintai ir LED galiniai žibintai – standartinės įrangos dalis. LED žibintai ne tik pabrėžia išskirtinį modelio dizainą, bet ir puikiai apšviečia kelią (apšvietimo temperatūra siekia 5300 kelvinų). Dėl panašumo į dienos šviesą, jie sukelia tik labai nežymią įtampą akims. Be to, LED žibintai naudoja itin mažai energijos. Pavyzdžiui, artimųjų žibintų lemputės yra tik 20 W galingumo.

Sportinės „Alcantara“ sėdynės, unikalaus dizaino CUPRA vairas bei 6,5 colių lietimui jautrų spalvotą ekraną turinti „Media System Plus“ sistema priklauso standartinės įrangos paketui. Išskirtinis CUPRA bruožas – vidaus apšvietimas. Duryse sumontuotas LED apšvietimas pabrėžia jų kontūrus, suteikia rafinuotumo, leidžia geriau orientuotis bei vizualiai padidina erdvę. Apšvietimo spalva kinta pagal pasirinktą „Drive Profile“ režimą: raudonas, pasirinkus CUPRA režimą, ir baltas, pasirinkus kitus režimus.

Pirkėjai galės rinktis „White Line“, „Black Line“ arba „Orange Line“ kėbulo spalvą. Radiatoriaus grotelės, šoniniai veidrodėliai ir aliuminio ratlankių detalės bus nudažytos tokia pat spalva, kaip ir kėbulas.

GALERIJA

  • „Seat Leon Cupra 290“ – dar galingesnis
  • „Seat Leon Cupra 290“ – dar galingesnis
  • „Seat Leon Cupra 290“ – dar galingesnis
  • „Seat Leon Cupra 290“ – dar galingesnis
Gamintojo nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (1)

che che

Lietuvoj toks pavadinimas nepraeis.liaudyje pervadins į Ladzbergį...

SUSIJUSIOS NAUJIENOS