Kava, verta žurnalo viršelio | KaunoDiena.lt

KAVA, VERTA ŽURNALO VIRŠELIO

  • 5

Kava negali būti prastesnė nei idėja, o idėja nei kava – būtent taip gimė dar viena „RealBean“ kavos linija, verta žurnalo viršelio ir kiekvieno jūsų.

Kuria prisiminimus

Prieš dvejus metus „RealBean“ kavomanams gimusi mintis, palaipsniui virto kūnu – puodeliu kavos, vertu žurnalo viršelio. Tiesa, naujausios kavos linijos priešistorė, kur kas gilesnė kaip ir idėja, kurią „RealBean“ transliuoja žmonėms: pasaulyje, kuriame apstu butaforijos, lieka vis mažiau vietos tikriems dalykams. Vertės netenka ne tik pinigai, bet ir daiktai, pasiekimai, santykiai ir patys žmonės.

„Kažkada besilankant sendaikčių turguje su vienu prekeiviu palietėme labai įdomią – tvarumo temą. Praėjusio amžiaus, šešto, septinto ar aštunto dešimtmečio baldai būdavo ne tik labai išraiškingi, bet ir patvarūs. Dėl to šiandien mes galime eiti į sendaikčių turgų. Šių dienų tendencija – greitas vartojimas, be kažkokių išskirtinių savybių. Blogiausia, kad šitas modelis atsispindi visose sferose, kur dalykai neturi išliekamosios vertės ir nesukuria jokio tam laikotarpiui būdingo veido, – atsigręždamas į praeitį, „RealBean“ kavos ekspertas Mindaugas Žičkus nusprendė kurti istoriją, o ne vienos akimirkos įspūdį. – Nepaisant to, kad kava yra dalykas, kurį tu suvartoji ir nelaikai sekcijoje, mes galvojame, kad mūsų kava verta tos sekcijos. Norime, kad žmonėms ji asocijuotųsi su kažkuriuo jų gyvenimo laikotarpiu, turėtų savyje vertės, kuri būtų jaučiama ne tik iš kainos perspektyvos, bet ir iš produkto, kurį gauni“.

„RealBean“ nuotr.

Pažįstamas skonis

Įvilkta į skirtingas pakuotes, žurnalo viršelio verta kava – apie kiekvieną mūsų. Ambicingą, žinantį ko nori, ir visomis išgalėmis to siekiantį. Tokiam žmogui, anot „RealBean“ ekspertų, tinka ne bet kas, todėl ir kavą jis turėtų rinktis ypatingą. Atrasti ją, o paskui dar ir suprasti nėra paprasta, nes kavos perpardavinėtojai padarė meškos paslaugą – pripratino žmones prie prasto skonio, todėl jis asocijuojasi su tikruoju kavos skoniu.

„RealBean“ nuotr.

„Tu gali sukurti pačią geriausią kavą, bet ją supras gal tik du procentai. Kiti – ne. Čia ne vynas ir ne viskis, kur gali bandyti ieškoti poskonių. Žmogui kava skanu arba ne“, – į artimesnę pažintį su pastaruoju gėrimu, anot M. Žičkaus, leidžiasi retas, todėl „RealBean“ kavos ekspertai siūlo paragauti naujosios linijos kavas. Paėmę kokybiškas pupeles ir paskrudinę jas, kavos ekspertai sukalibravo skonį, suprantamą kiekvienam. Šiai kavos linijai buvo sukurti keturi skirtingi mišiniai. Visi jie turi savo istoriją, dėl kurios ir papuolė ant žurnalo viršelio. Tai galbūt nėra brangiausia ar ypatingiausia kava pasaulyje, bet ji turi nepaneigiamą charizmą, kuri traukia aplink save mases.

Skoniai ir spalvos

Liniją pradėję kurti nuo „Espresso“, pirmojo žurnalo viršelį „RealBean“ skyrė pastarajam mišiniui. Jame jaučiamas kartumo, rūgštumo ir saldumo balansas. Tobulybei pasiekti esą reikia tik tinkamo paruošimo. Dar viena viršelio istorija – „Cafe au lait“. Mišinio, prisidengusio skrybėlėta dama mėlyname fone paslaptis – stiprume. Daugumai galvojant, kad pieniškoms kavoms skirtos pupelės turi būti švelnios, „RealBean“ joms suteikė ypatingo stiprumo. Tai padeda kavos skoniui nepaskęsti piene, o sukurti su juo ypatingą tandemą.„Botanista“ viršelio istorija gimė galvojant apie stipriai išpopuliarėjusį brunch’o tradiciją.

„RealBean“ nuotr.

„Pastebėjome, kad būtent jo metu žmonės labiausiai linkę gerti kavas su augalinio pieno gėrimais. Šiek tiek susidėlioję profilį galvoje, skrudintuvo pagalba nupiešėme kavą, kuri lygiai taip pat išnyra aukščiau galvos iš ją užgožti bandančio augalinio pieno gėrimo ir kiek įmanoma sumažinome rūgštumą, tam, kad šios dvi iš pažiūros nesuderinamos esybės taptų viena, tobula jūsų taip mylimo brunch’o kava“, – M. Žičkus pasakojo, kad ji nesutraukia pieno, o ant putos galima netgi piešti. Nors skirta bičiulystei su augaliniu pienu, „Botanista“ galima mėgautis ir be jo. Ne vienas tai daręs dalijosi įspūdžiais, esą gurkšnis kavos primena nediduką kąsnelį imbierinio sausainio. Paskutinioji linijos kava, vainikuojanti skonių kvartetą – „Real Bean Original“. Tai kava – aukso vidurys, patinkanti tiek stiprią, tiek silpną kavą mėgstantiems žmonėms. Ji turi daugybę skonio niuansų, kurių nerasite kitose kavose.

„RealBean“ nuotr.

„Labiausiai už viską ji džiugina sodriu, prabanga spinduliuojančiu nugos, kuri, esame įsitikinę, buvo ir viena ambrozijos sudedamųjų dalių, poskoniu“, – paragauti kavų, vertų žurnalo viršelių ir patiems tapti leidinių herojais kvietė M. Žičkus.

Beje, artėjant žiemai, žurnalinės merginos susitiko bendram viršeliui, todėl į savo sekcijas galėsite pasidėti dar vieną – kalėdinę kavą.

GALERIJA

  • Kava, verta žurnalo viršelio
  • Kava, verta žurnalo viršelio
  • Kava, verta žurnalo viršelio
  • Kava, verta žurnalo viršelio
„RealBean“ nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (5)

virsininks

a jau viskon sumalet?....nu tada pirma pakoukit i jakuobs, paskum va tus maishus uzpildykit tchiba.....o kas lika...vot - nauji maishele...i tus berkit

prie diskusijos

virsininke, jau viskon sumalem, i kuokius maishus dabar pakouti?.....a i jakuobs?.....ne i jakuobs? i kuokius?.. i tciba?. a i tus?...nu gera gera...nier cia kuo nervuotis

Tai

tik tiek teverta!?? Dugnas! Bent 6ikpopieriaus ritinelio verta butu!
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS