Nesibaigianti problema ta, kad valstybės tarnautjai neneša jokios atsakomybės. Jei būtų nors vienas nuteistas arba atleistas iš darbo, tai būtų kitaip. Prieš pasirašydami sutartis labai skaičiuotų ir žiūrėtų.Lėšų nešvaistytų.
lipa ant to pacio greblio ... PO VIENA PLYTELE KAITALIOT !! efekto nebus. Galeciau jusu kvalifikacija "stipriau" apibudinti ... bet istrins komentara :-D
Dar kai buvo tik planuota rasiau kad taip bus. Pagal numatomus darbus, medziagu kokybe jau matesi ateitis. Kaip visada, nemoksos arhitektai, visai neturi kompetensijos, taciau rekia kad kiti durni... Laukite pasekmiu ir vienybes aiksteje, jau turetu pradeti "listi" brokas.
Kol vieną galą pabaigė, kitą jau vėl reikia remontuot. Valio! Pinigų upės vėl tekės... Juk tie nevykėliški remontai tam ir reikalingi, kad būtų iš kur pinigus semt, o ne tam, kam atlikt kažką tikrai reikalingo ir prasmingo. Vilnius pinigų plovimui turi Gedimino kalną, o Kaunas - Laisvės alėją. Visur dabar taip...
Tarybiniais laikais dar ir transportas vazinejo ... Kaip tik apsizioja "rusa" taip sud... ir krenta ... Nors nesirodykit kvailiais. Gal smagu kai laiko kvailiu?
Mums tai tos sulūžusios plytelės tinka. Mažiau lakstys visi su dviračiais ir paspirtukais ta Laisvės alėja - bijos užsimušti. Mums su močiute vaikščioti bus saugiau
Iškloti paprastomis trinkelėmis, kaip Palangos Basanavičiaus g. ir tiek. Kokia problema? Remontas pigesnis ir paprastesnis, ilgaamžiškiau. Taigi Laisvės alėja kaip suprantu rytais važinėja aptarnaujantis transportas, kavinių tiekėjai ir tt. Dėl to ir lūžta.
kupcinskas pradejo, o sitas esamas nesusimaste kad sudas bus. Cia ir asilui aisku, kad smailus kampai nuluzines. Apie architekta netylesiu ; TU ESI ASILAS. ASILU ASILAS. Is savo kisenes asile apsimokek nuostolius.
dabar jau darytume kitaip,tik duokit pinigų.o tai kur buvo mokytos galvos,architektai tie patys,juk buvo aišku,bet ne,mes gi žinom geriau.už broką reikia atsakyti,algas tiek metų imat ir gaminat broką.
Tos plytelės skirtos tik pėstiesiems,o jomis važinėje sunkvežimiai.Ta gatvė taip ir vadinosi-pėsčiųjų gatvė. Dėl visko kalta mūsų didžiulė betvarkė.Žmonės žemo lygio.jie neskiria kas galima,kas negalima.Viską laužo,niokoja,o po to kaltina,kad kalta valdžia.
Net rimčiausia pėsčiųjų gatvė turi būti daroma taip, kad atlaikytų neintensyvų transporto eismą. Juk kažkada reikės pravažiuoti greitajai, gaisrinei su pilna cisterna vandens. Baldus gyventojai ar parduotuvės irgi neturėtų nešioti rankomis. Gaila, kad planavimais užsiima visiški žiopliai. Ir iš kur jų imasi- ir statybose, ir eismo planavime beprotystės vienos. Pagalvojau- kas gero padaryta? radau vieną atvejį- galimybė Taikos- Pramonės žiede sukti į pirmą išvažiavimą neįsiliejant į eismą žiedu. Labai sumažino spūstis. Dar jei perėjos būtų nukeltos nors 20 m nuo žiedo- visai gerai būtų.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)